Gå til innhold

Omtale av Enter The Matrix (PC/PS2)

Anbefalte innlegg

enig med "master Yoda" her....

Problemet med folkene her på gamer.no, er jo at de IKKE tåler kritikk. De hevder de gjør det, men hevder man at de ikke gjør det blir de jo sinte og bare beviser poenget.....

Igjen; å tåle kritikk er ikke det samme som å legge seg flat. Man kan godt tåle kritikk, og samtidig være uenig.

Forøvrig; en omtale kan aldri bli objektiv. Den vil alltid farges litt av omtalerens bakgrunn og preferanser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dere var altfor snille med karakteren på varighet. Dette spillet er jo like enformig som tetris.  

Faktisk er tetris mye bedre.

Også er tetris et av verdens fem mest solgte spill da...

Jeg reagerte på at han kalte Matrix Reloaded for en middelmådig film.

Også senere så sa han at du fant ut hvorfor Niobe sprengte kraftverket i SPILLET!!

Det sa de jo FEM GANGER I FILMEN!!!

En som fulgte så dårlig med på filmen burde ikke få retten til å kalle den middels.

Men slåssekampene i Enter The Matrix er de beste jeg har sett. Og hvis du har lyst på å få eller gi mer deng er det bare å skru opp vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

Men slåssekampene i Enter The Matrix er de beste jeg har sett. Og hvis du har lyst på å få eller gi mer deng er det bare å skru opp vanskelighetsgraden.

Jeg syntes de var kule i ca e kvarter. Da gikk det opp for meg at nå hadde jeg gjort alle kombinasjonene som går ann, og det blir ingenting nytt senere i spillet. Slåssesener som kun består av forhondslagede sekvenser og ikke har noen variasjoner elller ragdoll effekter imponerer meg lite.

Forferdelig skjedelig i lengden.

Filmen var dessuten en ENORM SKUFFELSE

Den var dårlig spilt, full av klisjeer og hjernedød babbling.

Den første var jo dritbra, får håpe den tredje også er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-KmmsfQ59

Nei, en omtale kan aldri bli helt objektiv - Det er vanskelig. Men det betyr ikke at man ikke skal prøve.. For meg (og andre?) så er en svært subjektiv post uten noen som helst forklaring på hvorfor så er så, og lignende, ganske nært det jeg kaller "spam".

Hvis kriteriet for å være anmelder ikke er mer enn å skrive masse subjektive meninger om ting som aldri blir forklart, eller, begrunnet - Vel da kan hvem som helst gjøre den jobben... Men poenget er jo at det skal aldri bli en "hvemsomhelst kan ta hvilkensomhelstjobb", da blir ting altfor amatørmessig utført. Og man sitter igjen med en bismak...

Og jeg nevnte meg selv som potensiell kunde, og fikk som svar at det er jeg ikke. Tusen takk for det. Da fikk jeg i alle fall svar på det. Til liten opplysning så mente jeg ikke kunde i Gamer.no sammenheng, men kunde med tanke på evt. spill som blir omtalt - For dere er anmeldere av spill, og jeg skulle tro at spillprodusenter og leverandører setter pris på fair omtale av produktene sine, som vi -kunder- kanskje blir å kjøpe. Derfor setter jeg også pris på vel gjennomtenkt omtale av produkter som kan vise meg både de negative, nøytrale og positive sider på en mest mulig objektiv måte. Men så ble det påpekt noe interessant her også, som jeg glemte, at jeg er faktisk en kunde av Gamer.no - Og som kunde har jeg makt til å videreformidle en god eller dårlig erfaring til venner eller kjente.

Om du lurer på hva dette betyr så er det noe som er velkjent fra Butikk/Markedsføring. Og dårlig publisitet er uønsket. Det er der en bedrift bør prøve å ta i mot hint fra kunden hvordan man kan legge til rette sin bedrift på en sånn måte at begge parter blir tilfredsstilt.

Min subjektive "sannhet" er like mye verdt som din subjektive "sannhet", og om du ikke ser dette så er det ikke min feil. Det er mitt håp og ønske at man klarer å se sine egne feil, og deretter forbedre dem for seg selv og for andre, slik at man får utrettet ting på en maksimal måte.

Hilsen ng sek teng / potensiell kunde / leser / sponsor / person.

Lenke til kommentar
Også senere så sa han at du fant ut hvorfor Niobe sprengte kraftverket i SPILLET!!

En som fulgte så dårlig med på filmen burde ikke få retten til å kalle den middels.

Du misforstod tydeligvis: "Spillet vil også gi deg svar på hvordan sabotasjen av kraftverket i slutten av filmen foregikk." Det gjorde vel saken bedre? :) Og for å gjøre det på din måte (som jeg nesten er enig i): "Den som ikke har fulgt med i omtalen bør ikke få lov til å uttale seg om den".

Lenke til kommentar
Nei, en omtale kan aldri bli helt objektiv - Det er vanskelig. Men det betyr ikke at man ikke skal prøve.  (...) Hvis kriteriet for å være anmelder ikke er mer enn å skrive masse subjektive meninger om ting som aldri blir forklart, eller, begrunnet - Vel da kan hvem som helst gjøre den jobben...

"Subjectivity is the only possible approach to reviewing. What is a review but an opinion? Those who call for you to be objective are revealing that they have not given the matter a moment's serious thought. Most times, those calling for objectivity are essentially saying they wish you had written a review that reflected their subjective opinion." - Roger Ebert, Sun Times - en av verdens mest annerkjente filmanmeldere.

Forøvrig er du hjertelig velkommen til å søke deg som anmelder på Gamer.no, hvis du oppfyller du kravene til gramatisk rettskriving og en frodig skrivestil. Henviser til denne linken for mer informasjon: http://www.gamer.no/diverse/medarbeider.html

Det er mitt håp og ønske at man klarer å se sine egne feil, og deretter forbedre dem for seg selv og for andre, slik at man får utrettet ting på en maksimal måte.

Da deler vi i Gamer.no den filosofien med deg. Vi er her for leserne, det er tross alt dere vi lever av. Vi setter alltid pris på konstruktiv kritikk, og tar til etterfølge det som bør endres og forbedres. Men som Kent William sier, i relevans til det du nå sier: Å tåle kritikk er ikke det samme som å legge seg flat. Man kan tåle kritikk, og samtidig være uenig. Noe folk bør tenke litt over før de anklager oss for det ene og det andre her.

Lenke til kommentar

For det første, syns det blir feil å kalle reloaded en middelmådig film, krever hjerne og kunnskap til å forstå den (dere som sier det er tom action).

Jeg spiller ikke mange spill,av de får jeg spiller er det få jeg fullfører...

Føler ikke at spillene er lokkende og gode nok.

Enter the matrix er et av de spillene jeg ikke har klart å legge fra meg, syns at slossingen ble litt ensformig, men følte at jeg fulgte historien i reloaded. (lite vits i å spille spillet hvis du ikke liker matrix filmene)

Sier ikke at den ikke fortjener karakteren, men syns ærlig talt den er bedre på pc enn på konsol.. mye bedre styring, grafikken tror jeg er bedre, med tanke på at tv har 800*600 eller.no

Lenke til kommentar

Omtalen er jo gjennomsyret av egne negative holdninger til filmen og lar det gå utover spillet.

denne ufortjente toppselgeren

Hvem har rett til å si at dette er ufortjent? Alle og en hver kan jo ha forskjellige meninger om ditt og datt. Vært kjedelig med en verden der alle hadde like meninger...

Lenke til kommentar
denne ufortjente toppselgeren

Hvem har rett til å si at dette er ufortjent? Alle og en hver kan jo ha forskjellige meninger om ditt og datt. Vært kjedelig med en verden der alle hadde like meninger...

Ja, så hvorfor skulle ikke skribenten få lov til å komme med sin subjektive mening også? Er det slik at vi skal skrive tester og ha holdninger som speiler synspunktet til flertallet, for å unngå mest mulig kritikk fra de som er uenige i oss? Er det leserne som skal bestemme hvilken meninger skribentene på Gamer.no skal ha?

Lenke til kommentar

Jeg syntes de var kule i ca e kvarter. Da gikk det opp for meg at nå hadde jeg gjort alle kombinasjonene som går ann, og det blir ingenting nytt senere i spillet. Slåssesener som kun består av forhondslagede sekvenser og ikke har noen variasjoner elller ragdoll effekter imponerer meg lite.

Forferdelig skjedelig i lengden.

Jeg klarte bare ikke å holde meg... "Skjedelig" "Slåssesener" :roll: Lissom... Eh... Hva er det slags ord? :p:lol:

Lenke til kommentar

Her legger jeg meg pannekakeflat. Det var absolutt ikke meningen å nedgradere lesere, eller for den saks skyld late som om vi ikke trenger dere. Tvert i mot, dere er grunnen til at vi er her. Det var kun ment som et tankekors. Det passet seg kanskje ikke å si, men jeg har den uvanen at jeg sier det jeg mener, selv om det ikke passer seg.

Gamer.no er et privilegium. Både for oss som for dere. Dere kan naturligvis kreve godt stoff, og det er vår oppgave å gi det til dere. Og jeg elsker kritikk. Lever av det. Men som Kent William sier, det er forskjell på å tåle kritikk og å legge seg flat.

Det er ikke alltid kritikken leserne kommer med er så konstruktiv eller rettferdig som den kunne være. Jeg ble litt provosert over et innlegg her som forfatteren helt sikkert er enig i var å gå over streken. Derfor følte jeg for å si at Gamer.no er et privilegium, ikke en rettighet. Det var ikke ondt ment i det hele tatt. Selv om vi lever av dere, elsker dere og forguder alle som besøker oss, er det klart at også vi kan bli en smule provosert over noen av innleggene. Og noen har lavere terskel enn andre. Jeg kan bli lett provosert, mens Tor-Steinar krever litt mer før han klikker i vinkel.

Ta det med et smil, og husk at vi er avhengige av dere!

Lenke til kommentar

Skulle gjerne svart her tidligere, men har ikke hatt muligheten før nå. Skal svare så godt jeg kan på så mange ting som mulig, tilgi at det kommer til å bli en lang post.

Jeg vil først si at jeg er litt skuffet over at dere kommenterer en halv setning om filmen mer enn dere kommenterer en hel omtale av spillet.

er det slik at dere stiller høyere krav til gfx på PC, enn f.eks PS2?

Ja, jeg nevner dette i omtalen også. Dersom grafikken i et spill er "maks" av hva PS2 klarer skal den ikke få lavere karakter fordi PC kunne gjort det bedre. Hvor mye er vel litt vanskelig å si. PS2-spill må sammenlignes med andre spill på samme platform, det samme når det gjelder PC.

var vel like grunnløst som kritikken av filmen, som artikkelforfatter sikkert ikke forstod så mye av.

Jeg står nå uansett fortsatt på mitt om at folk som tilsynelatende har mangelfulle kunnskaper på enkelte punkter burde senke volumen på stemmen sin, for å si det på den måten (F.eks filmen, og dets handling/forløp/etc).

Jeg forstår filmene utmerket godt, og filosofien bak dem interesserer meg i høy grad. Matrix minner om idélæren til Platon, en filosof jeg "beundrer". Har du sett meg på IRC har du kanskje sett at quiten min er "Cogito ergo sum". Dette er et sitat fra en av mine andre favoritter innen filosofi, nemlig Descartes. Har du i nærheten av den samme interessen for "hva som er virkelighet" som meg vet du hva disse ordene betyr, og hvor interessante de er. Å hevde at jeg ikke forstår filmen er reinspikka tøv, og noe du ikke har dekning for å hevde. Det skal også sies at den første filmen er en av mine favoritter gjennom tidene.

Men bryr jeg meg om hva artikkelforfatter mener om filmen? Nei, egentlig ikke. Og definitivt ikke hans egen mening som er begrunnet ganske dårlig, som deretter fortsetter å misfarge selve spillet.

Det er en grunn til at mine meninger angående filmen ikke er begrunnet, det er fordi jeg anmelder spillet og ikke filmen. Når det er sagt er filmen og spillet tett integrert, og det er derfor (i mine øyne) viktig å se på hvordan de forholder seg til hverandre. At min oppfatning av Matrix Reloaded farger over på omtalen av spillet er bare tull. Spillet hadde fått samme omtale/karakter om det ikke fantes noen film.

Hvem vet, var det kanskje filosofien bak filmen som artikkelforfatter reagerte på? Var det effektene som skuffet anmelder? Hvis så, kan man da få en anbefaling på en film med bedre effekter ? Eller kanskje man bare glemte at dette var del 2 av 3 ?

Nei, filosofien fascinerer meg. Jeg synes ikke mine argumenter for min oppfatning av filmen har noe i en spillomtale å gjøre, så vi forandret heller setningen en anelse, til det mer diplomatiske. Hvorfor jeg ikke liker filmen har uansett ingen innflytelse på spillet.

For det andre vil jeg si med delvis enig med "NgSekTeng" som sier at anmelder kan holde sine subjektive meninger om filmen for seg selv og la være å spre slike holdninger til objektivitet som han tydeligvis innehar.

Jeg beklager virkelig hvis mine meninger om filmen provoserer noen av dere. Jeg har ikke noe ønske om å bli filmanmelder, men forholdet mellom filmen og spillet er så sterkt at jeg syntes det var på sin plass. Når det gjelder objektivitet så skal det sies at Matrix Reloaded har mottatt nokså skarp kritikk fra mange filmanmeldere også.

Jeg synes (min subjektive mening) at historien i spillet står for seg selv, men at den kun gir skikkelig mening hvis man ser filmen. Jeg hadde ikke noe problem med motivasjonen og begrunnelsene i alle fall. Redde andre, sprenge et atomkraftverk slik at "Neo can't fail", finne Morpheus osv.

Jo, du forstår hva du skal gjøre, men uten filmen er historien syltynn. Eksemplene du nevner er jo ikke akkurat eksempler på spesielt dyp handling. Virker som de så det som en selvfølge at alle kom til å se filmen når de snekret sammen spillet.

Dere må tåle litt pepper når klare subjektive meninger treffer lesere med annen subjektiv oppfatning.

Jeg tåler kritikk, og tar det til etteretning, skal være mer forsiktig med å ytre min mening om ting som ikke er helt nødvendig. Jeg mener det var berettiget i dette tilfellet, men jeg hører og noterer meg at det kan være "problemfylt". Og Tresprit: Jeg er ikke sint, og hører oppriktig på hva som blir sagt. Jeg trenger selvfølgelig ikke være enig i alt, men jeg respekterer andres meninger.

Som sanoj_20 kommenterer lenger ned her; jeg skrev ikke dette i det hele tatt. Skal du forvente å bli tatt alvorlig må du i det minste lese omtalen. Her har du det eksakte sitatet, så kan svelge i deg de ordene igjen. Sitat: "Spillet vil også gi deg svar på hvordan sabotasjen av kraftverket i slutten av filmen foregikk". Dette viser _ikke_ filmen.

Hvis kriteriet for å være anmelder ikke er mer enn å skrive masse subjektive meninger om ting som aldri blir forklart, eller, begrunnet

Mener du seriøst at jeg aldri begrunner mine meninger? Har du i det hele tatt lest omtalen, eller kom du ikke lenger enn til bemerkningen om filmen? Jeg mener jeg begrunner mine påstander godt, grunnen til at jeg ikke gjorde det om filmen har jeg skrevet ovenfor.

og jeg skulle tro at spillprodusenter og leverandører setter pris på fair omtale av produktene sine, som vi -kunder- kanskje blir å kjøpe. Derfor setter jeg også pris på vel gjennomtenkt omtale av produkter som kan vise meg både de negative, nøytrale og positive sider på en mest mulig objektiv måte.

Dette har du selvfølgelig 100% rett i, og det vil jeg påstå vi gir deg også. Du kommenterer nesten utelukkende en "fillekommentar" om filmen, selv om denne ikke har noen som helst innvirkning på spillets karakter. Jeg mener jeg gir spillet en rettferdig omtale.

For det første, syns det blir feil å kalle reloaded en middelmådig film, krever hjerne og kunnskap til å forstå den (dere som sier det er tom action).

Det dreier seg over hodet ikke om å forstå filmen. Hvis du ser hva jeg skriver ovenfor angående min interesse for den typen filosofi så skjønner du at dette ikke er dette som begrenser min opplevelse av filmen.

Sier ikke at den ikke fortjener karakteren, men syns ærlig talt den er bedre på pc enn på konsol.. mye bedre styring, grafikken tror jeg er bedre, med tanke på at tv har 800*600 eller.no

Jeg har spilt det mye både på PC og på PS2, og jeg tviler ikke et sekund med å anbefale PS2-versjonen fremfor PC-versjonen. Ja, grafikken på PC er bedre, men kontrollen er uten tvil best på PS2.

Omtalen er jo gjennomsyret av egne negative holdninger til filmen og lar det gå utover spillet.

Nei, mine "holdninger til filmen" påvirker ikke resultatet av omtalen. Dette har du ingen grunn til å hevde.

Hvem som har rett til å si at det er ufortjent? Det er jo det som er poenget med spillomtaler. Hvordan skal vi kunne skrive omtaler hvis vi ikke får fortelle om et spill er verdt å kjøpe eller ikke?

Lenke til kommentar

jaja, aasgaardsreia er ute igjen ja :lol:

Vel, jeg tror ikke jeg siktet til deg da jeg skrev ett eller annet om "kritikk" og "sint" (backtracing tar for lang tid med ISDN). Jeg siktet mer til den generelle holdningen til gamer.no crewet (da spesielt Tor S.T.). Her sitter jeg igjen med følelsen av (my resisting impression [hint: "self image"]) at det "vi" mener ikke er verd like mye som det dere "mener". Jeg skriver IKKE dette for å provosere, men fordi det er dette inntrykket jeg har fått.

Virker også som om dere kan "si dere enig", men med det forbehold at dere i bunn og grunn har rett. VI kan si hva vi vil, men dere kommer med dårlige unnskyldninger og gjemmer dere vekk bak sitater.

For JA, det er i bunn og grunn "VI" som skal bestemme hva dere skal mene. For hvis dere lekere NKP og kjører deres løp uten å lytte til velgerne, vel, da har dere tapt valget. Ikke gjør som AP, IKKE la være å lytte til folket. Og ja, ikke begynn som politikerene: ikke snakk tull, ikke driv med personangrep med grunntanken "angrep er det beste forsvar", og ikke ha en holdning til meninger som rette og gale.....

Kan vi ikke alle lære noe av filosofien i matrix filmene? Kan vi ikke bare innse at den eneste måten å bekjempe ignorans på er å ikke ignorere selv. "The greatest battle we fight is with our self!"

Ang. det objektive sitat: Ikke mistolk meg rett - det jeg mente var ikke at omtaler skulle være objektive, men at man kan holde seg objektive ang. irrelevante temaer. Det at det subjektive individ har meninger om noe annet enn det som er temaet betyr ikke at man skal la sine subjektive meninger, inntrykk, eller holdninger om et tema komme til syne i en utgreiing om et annet tema, selv om begge er relevante for hverandre. Hvorfor? Fordi at ens inntrykk av et "produkt" ikke skal gi innvirkning på ens inntrykk av et annet "produkt" som på en måte hører sammen, men fremdeles er selvstendige produkter. (f.eks. hvis en tester en pakke med logitech mus og tastatur skal en ikke la (eller gi inntrykk av at en lar) ens subjektive mening angående tastaturet påvirke synet på musen som et selvstendig produkt siden denne kan brukes uten det nevnte tastaturet).

-=Her synes jeg forresten at gamer.no har mye å lære av f.eks. overklokking.no, hardware.no og ocshoot.no som er mye bedre på disse relativt subjektive, men fremdeles ikke u-objektive områder (men disse er heller ikke perfekte, men det forventer vel ingen?=-

PS. før et subjektivt objekt finner på å svare på dette innlegget, venligst les over mine subjektive meninger, holdninger, og ytringer en gang til.

Hvorfor? Fordi (som Madonna sa) - alle har krav på å høre min mening (eller.no)

Lenke til kommentar

Det dreier seg over hodet ikke om å forstå filmen. Hvis du ser hva jeg skriver ovenfor angående min interesse for den typen filosofi så skjønner du at dette ikke er dette som begrenser min opplevelse av filmen.

Vil si det er veldig bra at du tar deg tid til å skrive et så langt å utfyllende innlegg. Veldig positivt! (men skjønner ikke hvordan du kan syns PS2 kontrollern er bedre enn musa :-? )

Det med at jeg trodde du ikke forstod filmen er fordi jeg har forklart filmen for så mange, folk som hatet den, ikke skjønte noen ting, og nå liker mange av de filmen...

Du ser jo bare forskjellene i kritikkene filmen har fått, jeg tror mange av karakterene kommer av at folk ikke forstår filmene.

Keep up ze good work!

Lenke til kommentar

Flotte poenger Tresprit. Men noen korreksjoner er på sin plass. Vi er ikke et politisk parti, og derfor er det jo ikke akkurat en uteforstående part (dere) som skal bestemme hva vi skal _mene_. Klart dere bestemmer mye av innholdet, og vi skriver det vi føler dere vil vi skal skrive om. Dere er vår viktigste pekepinn, absolutt. Men hver enkelt individ i Gamer.no har egne meninger. Slik er det bare, men vi prøver å holde dem for oss selv, og heller gjøre det som er korrekt utad.

Vi er en publikasjon, og som alle publikasjoner (slik som VG og Dagbladet, for eksempel) har vi en felles mening som vi presenterer utad. Hver enkelt journalist der i mot, har egne personlige meninger.

Men å lytte til dere? Det er det vi aller helst ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar

boy2star skrev:

Du ser jo bare forskjellene i kritikkene filmen har fått, jeg tror mange av karakterene kommer av at folk ikke forstår filmene.  

Nå synes jeg vi skal roe ned dette snakket om at folk ikke forstår filmene. Dere snakker jo som om at Matrix er noe man må studere over et gitt antall timer/dager/uker for å forstå. Folk er ikke dumme.. (de fleste hvertfall).. Matrix blir ikke mer misforstått en de fleste andre filmer.

Min subjektive(opprukt ord snart?) mening er at mange Matrix fans er misfornøyd med filmen, men vil være så matrix-fans at de skal like filmen uansett, derfor dekker de over dårlig anmeldelser av filmene og spillet med at anmelderne ikke kan ha forstått filmen osv.

Dere må enkelt å greit tolerere at Matrix er likt av noen og motsatt. Ingen filmer er perfekte og passer alles smak.

Beklager en litt off-topic post, men har sett meg litt lei av usaklige kommentarer om at folk ikke forstår Matrix filmene. :roll:

Lenke til kommentar
Forøvrig er du hjertelig velkommen til å søke deg som anmelder på Gamer.no, hvis du oppfyller du kravene til gramatisk rettskriving og en frodig skrivestil. Henviser til denne linken for mer informasjon: http://www.gamer.no/diverse/medarbeider.html

Dette er ikke en flame, mer som litt humor jeg håper Gamer.no tar, og ikke viser seg selvhøytidelige. :)

Jeg må si at nesten alle spillanmeldelser jeg leser for tida kommer fra Gamer.no. Dette fordi jeg foretrekker norsk sprog, og liker artikler skrevet av "gamere" og ikke "journalister". Men. Jeg må få si at selvom artikkelskriverne deres må gjennom en sil for gramatisk rettskrivende, tror jeg det er mange av dem som ikke fikk verdens beste norsk skriftlig karakter på gymnaset, for å si det sånn. :)

(Jeg uttaler meg ikke om den ovendiskuterte artikkelforfatteren, ettersom jeg ikke har lest artikkelen, bare fulgt diskusjonen her på forumet.)

...men jeg jeg kan jo hoste i retning av de to som dro til E3... (Ikke ta det personlig - det bare er sånn)

Men hvem vet kanskje det er det som kalles frodig skrivestil. :lol:

Angående det med kunder og partier: Ingen er noens underlegne, vi er i en symbiose, hvor "Hardware.no-nettet" ikke kunne eksistert uten oss, brukerne, og hvor brukerne ikke hadde fått innholdet de tydeligvis ønsker, ettersom de besøker siden, uten dem som står bak siden.

Og om dere ikke er et parti, er dere fremdeles avhengig av vår "støtte" av grunner som fremstilt ovenfor. Uten oss, trengs ikke dere (Men jeg må fremdeles få presisere at det finnes et liknende forhold andre veien óg). Men samtidig, om alle gamereviewsitesene (Hepp for et langt ord) skrev det samme, ville det vel ikke vært så lett for dere da heller. Jeg tror mye av grunnen for at jeg leser på Gamer.no er fordi meningene er litt annerledes enn hva man kanskje finner på DinSide.no e.l..

Helt til slutt tror jeg alle og enhver må minnes på en gang iblant om at det faktisk finnes folk som liker grafikken på de siste Zelda-spillene.

Hepp ut

Lenke til kommentar

Rollo. Jeg var en av de som reiste til E3, og jeg må si at skriftlige fag er min store styrke på skolen :-) Akkurat der får i hvertfall jeg stjerne-karakterer, og jeg jobber mye med skriftspråket generelt. Uansett, E3-artiklene stiller i en egen klasse for seg selv. Du kan selv prøve å skrive 10-20 artikler på en dag, under særdeles stressende omstendigheter. Det blir raskt, og jeg tror ikke jeg korrekturleste en eneste av mine innleveringer. Nå går jeg på defansiven, men det er ikke til å unngå.

Fint om du kunne peke til noen artikler, slik at vi kunne se feilene selv. Det hadde hjulpet svært mye. Og du sier at vi ikke skal ta kritikken personlig, men det henger ikke helt på greip. Kritikk skal en ta til hjertet, og derfor hadde det vært fint med detaljer.

Lenke til kommentar
Jeg reagerte på at Kristian kalte matrix-filmene for middelmådige. Det er greit at han synes det, men det burde vært formulert annerledes.

Jeg har allerede forandret noe på setningen fordi noen mislikte at jeg gav uttrykk for misnøye med Matrix Reloaded. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor du kommenterer dette nå, omtalen er forandret for lenge siden, noe jeg også har nevnt i tidligere innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...