Footy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Heisann!! Fikk en venn av meg som er mekaniker til å titte på bilen min her om dagen, han fortalte meg at jeg trengte en ny Multireim, da den eksisterende hadde fått noen flerrer i seg. Jeg ble forklart hvordan det gjøres og utstyrt med et delenummer. Nr'et er 6PK1078, noen som har muligheten til å forklare meg hvilken del dette er hos f.eks mekonomen, forstår ikke. Fikk heller ikke noe logiske svar da jeg brukte søkefunskjon... Det er en Golf 1.4L 98-mod tusen takk Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hva driver reimen? generator, servo, klima? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Gå på bilxtra og si du skal ha denne delen: gat 6pk1078 Mekonomen kan sikkert også hjelpe deg, vis ikke går du orginalt. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Enig med siste mann.. Men, Biltema.. Selger ikke dem også mye reimer? Noe billigre er dette også vel? =) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det nummeret stammer fra ettermarkeds gates rem, slik at enhver delepusher med respekt for egselv skalkunne finne en kryssreferanse til det merke de har. Event. finne riktig rem til deg ved hjelp av reg. nummeret. Anbefaler deg å sjekke flere forhandlere da prisene på disse remene kan variere mye. Sparte selv 400 kr på Daewooen på å kjøpeorginal rem istedetfor ettermarkedsrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå