Monday Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hellmarch fra Red Alert og Ride Of The Valkyries (jeg og en venn satt og nynnet høyt på den hver gang vi fikk tak i et helikopter i Point of Existence 2) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Korn/Disturbed - Forsaken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Devourment - Serial cocksucker Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Se filmen hos Youtube I GOTTA CRAVING Lenke til kommentar
Monday Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha glemte denne, hvis vi noensinne invaderer Russland så må vi ha denne med ! :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Foo fighters- The pretender Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må nesten ha en spilleliste med meg Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Herregud, så jævla korny dere er. Mange flaue svar her. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Om lille meg skulle ha forsvart norges murer (grenser) så ville ja ha hørt på Amon Amarth - Guardians of Asgard Til midøsten for å sloss: Ghost Riders In The Sky - Der Apokalyptischen Reiter Slagsmål på skolen: Korn - Alive (har sloss til musikk før Duality - Slipknot I made the older guy cry!) Endret 28. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Iron Maiden - The Trooper Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Turisas - The Varangian Way ( Hele plata) Skulle jeg valgt en sang hadde jeg vel valgt To Holmgard And Beyond fra den plata. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ride Of The Valkyries Ensiferum - Battlesong Ensiferum - Dragonheads Ensiferum - La La Hei Manowar - Call To Arms Manowar - Hail And Kill Manowar - The Oath Musikk som får meg sykt pumpa/agressiv: Pantera - Walk Pantera - Fucking Hostile Sepultura - Bloody Roots Geto Boys - Stil Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 kunne sikkert funnet mange flere men de jeg kommer på akuratt nå er Disturbed-get pshyco Linkin Park - qwerty og en del sanger fra Hans Zimmer....de er jo med i de fleste krigsfilmer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Linkin Park - qwerty Den er fet. Manowar - Warriors Of The World UnitedThe Prodigy - Warriors Dance Gjør en liten endring i den lista der jeg. Før strid: Ride Of Valkyries Ja vi elsker (for å få meg i patriotisk stemning) Manowar - Warriors Of The World United Battlefield sin themesong Under strid: The Prodigy - Warriors Dance The Prodigy - Smack My Bitch Up Eminem - Loose Yourself Future Prophecies - Jack The Groove (denne får andrenalinet til å pumpe) Kryptic Minds & Leon Switch - More Like You (Unknown Error Remix) Gi meg en MP3-spiller med de sangene før jeg blir sendt ut i kringen, og jeg skal bli en krigsmaskin. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tool - Die Eier von Satan Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sjølv ville eg valgt noko heilt rolegt, for å sette ein heilt spesiell stemning, som for eksempel requiem for a dream, eller liknande episke songar. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mitt absolutte valg. Gir en god og deilig nasjonalistisk følelse! Sist nevnte burde man også se filmen, så får man vite hva man egentlig møter ute i felten. Begge støttes på det sterkeste! Men må også legge til litt: Edit: Fortunate son er jo også bra da =) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 3. februar 2010 av Heigren Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dire Straits - Brothers in Arms Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Iron Maiden - Iron Maiden Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Olga Marie - Hurra for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå