2ball_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube De første jeg kom på.. Endret 22. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
paaandy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mitt absolutte valg. Gir en god og deilig nasjonalistisk følelse! Sist nevnte burde man også se filmen, så får man vite hva man egentlig møter ute i felten. Lenke til kommentar
Jenbu Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Muse-uprising men også Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son vanskelig å velge:S Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Linkin park - in the end Dope - die motherfucker Fallout boy/john mayer - Beat it Disturbed - Down with the sickness Nickelback - Animals Eller evt musikken fra battlfield Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Graveland - Born For War Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Så hadde alle gått hjem. Endret 23. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
go4life Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mitt absolutte valg. Gir en god og deilig nasjonalistisk følelse! Sist nevnte burde man også se filmen, så får man vite hva man egentlig møter ute i felten. Helt enig med dine valg der! Gladiatoren er en nydelig film med nydelig musikk! Black Hawk Down er også veldig god! EDIT: Tiny Tim? Det var noe spetakkel.. Endret 23. januar 2010 av go4life Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Se filmen hos Youtube Bang, bang, bang, bang! Vamonos, vamonos! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Fuck yeah! Endret 23. januar 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Nå er ikke jeg for krig og fred og sånt...men hvis jeg var nødt: Aaah.. http://www.youtube.com/watch?v=sx7XNb3Q9Ek Eller.. Hehehe! Edit: Har visst et eller annet merkelig problem med å legge inn Youtube-video her.. Endret 23. januar 2010 av Komakino Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Manowar - Warriors of the world http://www.youtube.com/watch?v=lAwZEWBJC9Q Ensiferum - Into battle http://www.youtube.com/watch?v=szqncV6Uyng Ensiferum- Battle song Manowar - Warriors of the world http://www.youtube.com/watch?v=lAwZEWBJC9Q Ensiferum - Into battle http://www.youtube.com/watch?v=szqncV6Uyng Ensiferum- Battle song Hva som skjedde her da, jeg skulle bare si at jeg også har problem med å legge ut you tube videoer, blir bare linken. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva med denne? Se filmen hos Youtube Blir megagira av den sangen! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 White Lion - Little Fighter Uten tvil. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Disturbed - Indestructible Slipknot - Prelude 3.0 Metallica - Shoot Me Again Endret 23. januar 2010 av MetroN Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Husker ikke navnet på noen av sangene. Men det pleier å være en spesiel sjanger fra vietnamkrigen, når de flyr helikopter. Mulig dette bare er fra filmene og spill. purple haze? Dette vill jeg hørt på Se filmen hos Youtube det er uendelig mange Metallica sanger å velge i nevner noen, Battery, blackened, one, master of puppets. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sepultura eller med den fantastiske Mötorhead-coveren . Eg hadde gått vore arrogant som Akilles, når eg entra slaget etter å ha høyrt denne sangen. Passe seig, kontrollert og brutal... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dimmu Borgir - Puritania.. LETT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå