MrLee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Husker ikke navnet på noen av sangene. Men det pleier å være en spesiel sjanger fra vietnamkrigen, når de flyr helikopter. Mulig dette bare er fra filmene og spill. Det er ikke den over her du tenker på? Enten den, eller så "må" det jo være Creedence Clearwater Revival med Fortunate Son Lenke til kommentar
operg Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Village People - In The Navy. Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvorfor ikke Machine Gun av Jimi Hendrix? Kanskje 21 st Century Schizoid Man også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Eller kanskje Suicidal Tendencies med eller War Inside My Head Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Suidakra - the IXth Legion Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er nesten litt overasket over at ingen har nevnt Drowning Pool - Let The Bodies Hit The Floor. Får da vel ikke bedre "krigsmusikk" enn det Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 tror jeg ville frisket opp stemningen med litt bjørn hellfuck tbh. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Cornelis Vreeswijk - Desertören R.E.M - It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine) Pink Floyd - When The Tigers Broke Free Kaizers Orchestra - 170 Dire Straits - Local Hero / Wild Theme (Live) Eller klassisk: Ludwig van Beethoven - Symphony No. 9 (Op. 125) Johann Sebastian Bach - Orchestersuite Nr. 3 (BWV 1068) - Air Johann Pachelbel - Kanon In D Merk: Dette er før jeg går i krig... ikke før jeg starter et videospill der jeg bare kan trykke respawn om jeg dør. Stor forskjell der! Å akseptere sjebnen/tømme kroppen, for å kunne kjempe uten anger, må jo være like effektivt som enhver "pep"-sang. Endret 21. januar 2010 av Thorsen Lenke til kommentar
b00n Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 The Trashmen - Surfin Bird Baapapapappapap Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 For dem som ikke har spotify: Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Støttes! Jeg hadde vunnet krigen alene om jeg hadde fått hørt denne på iPoden når vi angrep! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Manowar - Warriors Of The World United The Prodigy - Warriors Dance Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Have Heart - The Machinist Så hadde jeg gjort deg jeg kunne gjøre for å komme meg vekk fra krigen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ultima Thules versjon av "When Johnny Comes Marching Home", Glenn Yarbroughs "Johnny, I Hardly Knew You", Samuel Barbers "Adagio for Strings", Richard Wagners "Ride of the Valkyries", hele Pink Floyds "The Wall", samt "Marooned" og "Sorrow", The Beatles' "I Want You (She's So Heavy)", Canned Heats "On the Road Again", Jefferson Airplanes "Somebody to Love" og "White Rabbit", Bobby Fuller Fours "I Fought The Law", CCRs "Fortunate Son", The Troggs "Wild Thing", Hell March fra Red Alert 2, The Doors' "The End" og "Peace Frog", Otis Reddings "Sittin' on the Dock of the Bay", G.G. Kettles versjon av "Don't Think Twice", Bob Dylans "I Shall Be Released", Terry Jacks "Seasons in The Sun", Dire Straits' "Brothers in Arms" og The Prodigys "Warriors Dance" ... Alt for mange sanger jeg må høre før jeg skal ut i krig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du blir altså sittende å høre på musikk i stedet for å faktisk sloss? 100% chance of survival! Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ombestemt meg. Jeg vil ikke ut i krig. Men om jeg må og pappa tvinger meg (eller noe sånt), så må det definitivt bli: Aqua - Cartoon Heroes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Braveheart Theme tror jeg eller kanskje The Fellowship Theme Endret 22. januar 2010 av Kron Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7YD8pfnqeP4 Manowar - Hail and Kill. easy peasy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå