Bruker-158599 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hei. Tenkte at jeg skulle begynne å bruke xbox live, så jeg for spilt online Trenger da xbox live gold. Har sett at man kan kjøpe xbox live gold kort, og det skal jeg gjøre Det som er dumt er at man må ha en myndig sin epost får å la deg spille. Også skal de ha tlf nummer. Så paranoid som jeg er tørr jeg ikke å legge inn navnet mitt og feil fødselsdag. Så skal selfølgelig få en som er myndig til å bekrefte at jeg får lov. Endret 5. juni 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hvis faren din bruker paypal, så kan dere bestille fra maximuscards eller xboxlive76.co.uk der koster 12 mnd rundt. 280kr. eller så kan du prøve qxl.no der 13mnd går for 333kr mot vanlig bankbetaling. Husk at når du lager en konto på xboxen, så får du 1 mnd gratis live. du slipper å legge inn visa detaljer (hopp over). legg inn en mail der du er over 18. eller at du finner på en foreldremail sjøl hvis du må bruke din gamle email. Du blir IKKE bannet uten å ha modifisert dvd spilleren i xboxen, dette kreves åpning av konsollen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) hvis faren din bruker paypal, så kan dere bestille fra maximuscards eller xboxlive76.co.ukder koster 12 mnd rundt. 280kr. eller så kan du prøve qxl.no der 13mnd går for 333kr mot vanlig bankbetaling. Husk at når du lager en konto på xboxen, så får du 1 mnd gratis live. du slipper å legge inn visa detaljer (hopp over). legg inn en mail der du er over 18. eller at du finner på en foreldremail sjøl hvis du må bruke din gamle email. Du blir IKKE bannet uten å ha modifisert dvd spilleren i xboxen, dette kreves åpning av konsollen. Okey, jeg leste nemlig et sted at det var en som hadde mista alle savefila på xboxen, tror det var her på forumet, og konsollen hans var ikke bannet. Hvordan kan microsft se om konsollen din er modda? Finnes det noen som har blitt banna uten moddakonsoll? Endret 19. januar 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 det var kompisen hans sin xbox og konklusjonen kom vel egentlig aldri. Savefilene er der fortsatt, han trenger kun å flytte på de. Ingen har blitt bannet uten å ha modifisert konsollen sin. -et unntak er de som spilte Forza3 og Borderlands før release, disse jobbet antagelig i en spillbutikk (gamestop el.). Da ble ikke konsollen bannet, men profilen...i noen uker. Har ikke du spurt noen lignende spørsmål før i tiden? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 det var kompisen hans sin xbox og konklusjonen kom vel egentlig aldri.Savefilene er der fortsatt, han trenger kun å flytte på de. Ingen har blitt bannet uten å ha modifisert konsollen sin. -et unntak er de som spilte Forza3 og Borderlands før release, disse jobbet antagelig i en spillbutikk (gamestop el.). Da ble ikke konsollen bannet, men profilen...i noen uker. Har ikke du spurt noen lignende spørsmål før i tiden? Nei, ikke helt, men det ligner. Uansett, tusen takk for svar Da skal jeg få ordna xbox live gold Takk for at du tok deg tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå