fozza Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hva bygger håpet på. Ifølge apostelen paulus i romerbrevet. Hva vil skje på dommens dag ifølge koranen? Hva er hovedforskjellen på synet på døden mellom kristendommen, jødedommen og islam på den ene siden og buddhismen og hinduismen på den andre? Kan du forklare forskjellen mellom det kristne og islamske synet på gud? Hva tror du grunnen til at flere og flere i vår del av verden ikke har et religiøst livssyn? Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hva bygger håpet på. Ifølge apostelen paulus i romerbrevet. Hva vil skje på dommens dag ifølge koranen? Hva er hovedforskjellen på synet på døden mellom kristendommen, jødedommen og islam på den ene siden og buddhismen og hinduismen på den andre? Kan du forklare forskjellen mellom det kristne og islamske synet på gud? Hva tror du grunnen til at flere og flere i vår del av verden ikke har et religiøst livssyn? Jeg ville lagt dette spørsmålet under Religion, filosofi og livssyn. Lenke til kommentar
fozza Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Det står i boka di ja jeg vet det står i boka mi men jeg er lat som faen og orker ikke å finne det xD Hva bygger håpet på. Ifølge apostelen paulus i romerbrevet. Hva vil skje på dommens dag ifølge koranen? Hva er hovedforskjellen på synet på døden mellom kristendommen, jødedommen og islam på den ene siden og buddhismen og hinduismen på den andre? Kan du forklare forskjellen mellom det kristne og islamske synet på gud? Hva tror du grunnen til at flere og flere i vår del av verden ikke har et religiøst livssyn? Jeg ville lagt dette spørsmålet under Religion, filosofi og livssyn. jeg vet ikke ossen jeg leger det inn i forskjellige katogorier -.- Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 jeg vet ikke ossen jeg leger det inn i forskjellige katogorier -.- Du klarte tydeligvis å rote deg frem til Språk-kategorien, så hvorfor ikke legge det i rett kategori i utgangspunktet? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kommer og rydder opp jeg Flytter denne til Skole og leksehjelp. Hadde denne tråden faktisk hatt et mål utover det å få konkrete svar på flere skoleoppgaver hadde den fortjent en plass i Religion og livssyn, men dette inviterer ikke akkurat til debatt. Vil forresten anbefale deg å faktisk åpne boka di eller i det minste gjøre et liite søk på google hvor svarene dine sannsynligvis dukker opp ganske fort. Etterhvert så blir man faktisk nødt til å gjøre leksene selv Lenke til kommentar
fozza Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer og rydder opp jeg Flytter denne til Skole og leksehjelp. Hadde denne tråden faktisk hatt et mål utover det å få konkrete svar på flere skoleoppgaver hadde den fortjent en plass i Religion og livssyn, men dette inviterer ikke akkurat til debatt. Vil forresten anbefale deg å faktisk åpne boka di eller i det minste gjøre et liite søk på google hvor svarene dine sannsynligvis dukker opp ganske fort. Etterhvert så blir man faktisk nødt til å gjøre leksene selv jada jada xD Lenke til kommentar
blablabla9495 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kommer og rydder opp jeg Flytter denne til Skole og leksehjelp. Hadde denne tråden faktisk hatt et mål utover det å få konkrete svar på flere skoleoppgaver hadde den fortjent en plass i Religion og livssyn, men dette inviterer ikke akkurat til debatt. Vil forresten anbefale deg å faktisk åpne boka di eller i det minste gjøre et liite søk på google hvor svarene dine sannsynligvis dukker opp ganske fort. Etterhvert så blir man faktisk nødt til å gjøre leksene selv jada jada xD Noen som kunne ha hjelpet meg også? PÅ RLE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå