MiSP Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg skal ha viftestyring til min nye PC som skal kjøpes når sommeren nærmer seg. Kabinettet (Obsidian 800D) har ikke deksel foran, så enten må jeg ha noe som ikke lyser i det hele tatt, noe hvor lys/display kan slås av eller noe som kan dekkes til. Det hadde vært interessant å kunne sjekke lufttemperaturen enkelte steder i kabinettet under drift, så viftestyring med temp hadde ikke vært å forakte, men det er ikke noe must. Jeg har hørt om NZXT Sentry 2, men den støtter bare 10 watt per kanal. De tre viftene jeg planlegger til radiatoren overgår dette til sammen, og jeg skulle gjerne tatt dem på én kanal for enkelthets skyld. (Også en annen potensiell deal breaker her - slås displayet automatisk på når PC-en går på selv om det ble slått manuelt av før?) Har også merket meg Sunbeam Rheobus, som faktisk støtter opp til 20 watt per kanal. Det er en verdig kandidat, dog uten temperaturmåling av noe slag. Jeg holder en knapp på denne dersom det ikke dukker opp noe annet. (De kraftige LED-lysene kan lett tas vekk.) Er det noen som vet om noe som kan passe? Endret 19. januar 2010 av MiSP Lenke til kommentar
Khani Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Nja, vet ikke helt men det er jo mulig og montere en bryter for akkurat det bare at da blir det nok litt arbeid. Endret 21. januar 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Tror jeg holder meg unna slik modding. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er ikke så veldig mye ekstra jobb. Men eneste er at det kan ta kortere tid enn og finne en perfekt viftestyring med den funksjonen. Og husk litt elektro og lodding er jo alltid nyttig og kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå