Gå til innhold

Viftestyring hvor lysene kan slås av/dekkes til?

MiSP

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha viftestyring til min nye PC som skal kjøpes når sommeren nærmer seg. Kabinettet (Obsidian 800D) har ikke deksel foran, så enten må jeg ha noe som ikke lyser i det hele tatt, noe hvor lys/display kan slås av eller noe som kan dekkes til. Det hadde vært interessant å kunne sjekke lufttemperaturen enkelte steder i kabinettet under drift, så viftestyring med temp hadde ikke vært å forakte, men det er ikke noe must.

Jeg har hørt om NZXT Sentry 2, men den støtter bare 10 watt per kanal. De tre viftene jeg planlegger til radiatoren overgår dette til sammen, og jeg skulle gjerne tatt dem på én kanal for enkelthets skyld. (Også en annen potensiell deal breaker her - slås displayet automatisk på når PC-en går på selv om det ble slått manuelt av før?) Har også merket meg Sunbeam Rheobus, som faktisk støtter opp til 20 watt per kanal. Det er en verdig kandidat, dog uten temperaturmåling av noe slag. Jeg holder en knapp på denne dersom det ikke dukker opp noe annet. (De kraftige LED-lysene kan lett tas vekk.)

Er det noen som vet om noe som kan passe?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...