Gå til innhold

OneCall Faktura, utrolig billig eller noe bak det?

Anbefalte innlegg

Onecall kan suge meg godt. Fikk seks fakturaer på en gang til en samlet verdi av 4200 kr.

Aner meg at du missbrukte telefonen for å få en slik regning... :roll:

Vel, det var jo seks fakturaer hvor prisen på en varierte fra 450 kr til 980. Missbrukte telefonen? Lol, jeg har et ganske normalt forbruk vil jeg påstå. OneCall er svindlere, og det står jeg for. Hadde en weekend tur til Portugal, og på fakturaen står det at jeg sendte 54 meldinger mens jeg var der; noe som er bullshit.

Har bytta til Ludomobil, og får endelig "normale regninger" 280 kr første måned, og 380 denne måneden(hvor jeg har brukt mobilen ganske så mye) I motsettning til onecall hvor den minste regningen jeg har fått er på 450 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har bytta til Ludomobil, og får endelig "normale regninger" 280 kr første måned, og 380 denne måneden(hvor jeg har brukt mobilen ganske så mye) I motsettning til onecall hvor den minste regningen jeg har fått er på 450 kr.

Hvis du får så store regninger med Ludo T6, bør du bytte til Ludo Rød, eller kanskje Ludo Blå!

Lenke til kommentar

med OneCall sin faktura får du ikke faktura før du har brukt over 30kr. det vil si at det du brukte som var under 30kr får du overført på neste regning. men hvis du bruker under 30kr neste måned så blir begge regningene overført til neste måned. du betaler de når du får over 30kr.

jeg betaler maks 40kr per måned. det er da bare oppstartpris. jeg har aldri vert over 90 sms og 120 min. jeg har hatt onecall nå i kanskje 4 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...