Gå til innhold

OneCall Faktura, utrolig billig eller noe bak det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før de begynte med oppstartspris fikk jeg regning på 20-30 kr i måneden. Etter de begynte med dette, ligger jeg mellom 200-300 i mnd. Burde kanskje bytte snart.

visst oppstartsprisen er 0,59 å du økte me 200+ i måneden, da ringer du ca. 360 samtaler i måneden? :S

Lenke til kommentar

timb: det er om lag halvanna år sidan OneCall fjerna gratis oppstart. Som nemnd over i tråden kostar det 0.59(?) for oppstart av samtalar.

Elles er det eit strålande abonnement, og underteikna som har eit relativt lågt mobilforbruk får ikkje faktura kvar mnd då det blir overført til neste faktura dersom summen er under ei viss grense.

Lenke til kommentar

Jeg bruker telefonen ganske lite, og har hatt OneCall faktura i et par år. Ringer omtrent 60 minutter og sender omtrent 50 SMS i måneden. Før de begynte å ta betalt for oppstart betalte jeg nesten ingenting. Nå betaler jeg noen kroner ca. hver tredje måned for oppstart og datatrafikk. Det siste året har jeg betalt omtrent 200 kroner. Mesteparten fra bruk i utlandet.

Veldig godt fornøyd med abbonementet. Det er billig for de som ikke bruker telefonen mer enn 120 minutter og sender mer enn 90 SMS i måneden.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

Jeg bestillte abonnemang hos dem for ei stund siden og skal det virkelig ta en måned for å aktivere det nye sim kortet?

De sa at det var noe krøll med produksjonen i Danmark men har det noe med aktiveringen å gjøre?

De sender ikke den nye mobilen før de får aktivert det så da går det vel enda lengre tid.

Håper de er så billige som jeg håper på :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...