Thomhess Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Vi har fått i oppgave å skrive en filmanalyse av filmen "Diarios de Motocicleta". Nå har sikkert alle gått ut av denne tråden allerede etter første setning, men jeg spør alle de som kan spansk eller har sett denne filmen om hjelp. Gjerne om noen har skrevet en analyse av den fra før hadde det vært supert! Jeg vedlegger oppgavene under her. Siden jeg ikke gidder skrive av alt (det er syykt mye jobb) har jeg heller tatt bilde av det og vedlegger de.Håper det går greit og at noen kan hjelpe! Jeg må bare nevne at dette skal leveres inn i morgen. Jeg har startet litt, men trenger masse hjelp. Takker for svar! Endret 20. januar 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Du kan jo begynne med å gjøre oppgaven selv hilsen Johan og Randi, spansklæreren din. Endret 19. januar 2010 av Johan. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Du kan jo begynne med å gjøre oppgaven selv hilsen Johan og Randi, spansklæreren din. Joda Johan, jeg har begynt, er faktisk snart ferdig. Jeg lurte bare om noen her på forumet hadde noen inspill eller hjelp å komme med. Er mye bedre å få noen kreative innspill eller god spansk formulering enn å plankekjøre med det samme hele tiden. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det nå jeg kommer inn og roper ''eiiiiiid'' eller en annen dum kommentar? Respons til Johan. dette: hvor fant du avatar bildet ditt? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Denne tråden er bare helt rå! hehe.. Er det nå jeg skal sende over fasiten? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Denne tråden er bare helt rå! hehe.. Er det nå jeg skal sende over fasiten? Gjerne det! Neida, men jeg merker at den glir litt bort fra temaet, så tviler ikke på at den blir plassert på gullkorn (ps. Johan er en venn av meg som prøver å kødde litt) Jeg er forresten ferdig med å skrive analysen Endret 20. januar 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det nå jeg kommer inn og roper ''eiiiiiid'' eller en annen dum kommentar?Respons til Johan. dette: hvor fant du avatar bildet ditt? Du finner den under "allerede installerte avatarer" og deretter "IPB community pack". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå