Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Spansk filmanalyse! - Haster!

Anbefalte innlegg

Vi har fått i oppgave å skrive en filmanalyse av filmen "Diarios de Motocicleta". Nå har sikkert alle gått ut av denne tråden allerede etter første setning, men jeg spør alle de som kan spansk eller har sett denne filmen om hjelp. Gjerne om noen har skrevet en analyse av den fra før hadde det vært supert!

Jeg vedlegger oppgavene under her. Siden jeg ikke gidder skrive av alt (det er syykt mye jobb) har jeg heller tatt bilde av det og vedlegger de.Håper det går greit og at noen kan hjelpe! Jeg må bare nevne at dette skal leveres inn i morgen. Jeg har startet litt, men trenger masse hjelp.

post-205234-1263908920_thumb.jpg

post-205234-1263908928_thumb.jpg

post-205234-1263908924_thumb.jpg

Takker for svar!

Endret av Thomhess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo begynne med å gjøre oppgaven selv hilsen Johan og Randi, spansklæreren din.

Joda Johan, jeg har begynt, er faktisk snart ferdig. Jeg lurte bare om noen her på forumet hadde noen inspill eller hjelp å komme med. Er mye bedre å få noen kreative innspill eller god spansk formulering enn å plankekjøre med det samme hele tiden.

Lenke til kommentar
Denne tråden er bare helt rå! hehe.. Er det nå jeg skal sende over fasiten? :p

Gjerne det! Neida, men jeg merker at den glir litt bort fra temaet, så tviler ikke på at den blir plassert på gullkorn

(ps. Johan er en venn av meg som prøver å kødde litt)

Jeg er forresten ferdig med å skrive analysen :p

Endret av Thomhess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...