Gå til innhold

beta-testere ønskes til LAN-party-webside


Anbefalte innlegg

Pr nå har siden:

-plassregistreringssystem

-news-script

-FAQ-system

-poll-system

-Crew/admin-tilgangsnivåer

-statiske sider

-støtte for å kjøre med andre språk

-lett å endre designet

-Comporegistrering

 

 

TODO er hovedsaklig å lage forum og å legge til litt mer i admin-grensesnittet (er bare helt basic admin for nyhetsscriptet) og å legge til mer på brukerprofilene + å lage wannabe-crew system.

 

Alle delene av systemet har man mulighet til å deaktivere.

 

 

Se på systemet på http://devel.globelan.net eller last ned kildekoden på http://download.globelan.net

 

 

 

Jeg er veldig interesert i å se hvordan systemet er hvis man endrer designet (det som er nå er noe jeg har mekka i full fart med flest mulig farger i style-sheeten, [jeg er fargeblind :p ]), samt å sjekke igjennom kildekoden etter bugs/sikkerhetsfeil.

 

 

Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] om det er noe/bugs/alt annet.

 

PS: lisensen på systemet er ikke helt bestemt ennå, men jeg håper på GPL.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke for å være slem, men designet suger...  :roll:

 

Som sagt: designet er bare satt sammen i full fart; for å teste alle fargene ol. man kan endre.

 

Jeg er fargeblind, så det ser veldig bra ut for meg :)

 

 

Hvis du kan, så er jeg veldig interesert i et "test-design" for å være sikker på at ikke noen fargekoder er hardkodet inn......

 

 

Og det er koden som skal testes, ikke designet :)

Lenke til kommentar

Systemet var kjempe flott, men etter du har added en clan eller lignende så kommer det bare opp en tom side, synest at det burde kommet opp en melding om at følgende action var lagret.

Dessuten går det ikke ann å slette brukere, dette var litt dumt.

Jeg opprettet en ny bruker for å sjekke dette, men det funket ikke.

Jysjligt med crew du skulle ha..

 

www.qtreff.no har et fortreffelig flott Lan system.

Er ikke Crew her, men kjenner adminen, og der kan du gjøre alt, fra å sette opp plassregistrering til redigere sider og brukere og hele pakka..

Må bare si, helt genialt!

Lenke til kommentar

Jeg skal gå over koden og legge til en bekreftelse på de stedene som det trengs etterpå :)

 

 

Vi kunne godt laget et system for å endre på kartet direkte på siden, men jeg syns ikke at alle som har admin-tilgang bør ha tilgang til dette, så derfor har jeg ikke planer om å lage det.... Men det er fult mulig å endre hvordan kartet ser ut.... (config/defaultmap.txt i kildekoden).

 

Slette bruker..... Ja, det kan nok mekkes. Pr. nå har jeg tenkt til å lage et system sånn at man etter et døgn fra man registrerte seg som bruker, hvis man ikke har skrevet inn verifiseringskoden, så slettes man automatisk...

 

 

Dette systemet har pr. nå mulighet til å redigere sider direkte som admin, comporegistrering + mye annet. Aner ikke hvordan qtreff.no har gjort det, men vi har hatt pretty much det samme som det vi har laget nå oppe til GlobeLAN #3 og #4, som vi har brukt erfaringer fra...

 

Grunnen til at vi har kodet siden på nytt var at det var så uoversiktelig kode, at det var vanskelig å gjøre de endringene som var nødvendig for å få systemet slik vi ønsket det....

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...