Geirern Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) ta det fra de som har jobba der sjøl, det er nok å ta litt hardt i men det e da sant så kan man jo nevne at det fins et par stykker i voksen alder som lærer opp denne evige strømmen med vikarer som kommer rett fra videregående for og fylle opp etter folk som slutter, så regn med myyyyye feil på bestillingene deres folkens, sånn er det bare,hvorfor det er slik kan vel hvem som helst spekulere i selv som har levd et halvt liv. men litt avsporing det her..Ville gentlig ikke styre mer OT, men;Jeg er en av disse som "har jobba der sjøl", og jeg er sterkt uenig i det du sier. Alle som selger for Telenor starter med et inngående kurs som er pålagt og godkjent av Telenor, fulgt opp av to sertifiseringsprøver (etter en og tre måneder) av alle aksesser, nettopp for å kvalitetssikre så godt som mulig mot menneskelige feil. (og tre-måneders prøven er overraskende vanskelig) Det eneste korrekte jeg kan lese av det du sier, er at det er stor grad av gjennomtrekk på salgssentere. Dog er dette ikke særegent for Telenor, da det er likt på de aller fleste salgssenter uansett hvem du selger for, og hva du selger. Forrøvrig er du 18-19 når du går ut av VGS. Endret 18. februar 2010 av Geirern Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 ta det fra de som har jobba der sjøl, det er nok å ta litt hardt i men det e da sant så kan man jo nevne at det fins et par stykker i voksen alder som lærer opp denne evige strømmen med vikarer som kommer rett fra videregående for og fylle opp etter folk som slutter, så regn med myyyyye feil på bestillingene deres folkens, sånn er det bare,hvorfor det er slik kan vel hvem som helst spekulere i selv som har levd et halvt liv. men litt avsporing det her..Ville gentlig ikke styre mer OT, men;Jeg er en av disse som "har jobba der sjøl", og jeg er sterkt uenig i det du sier. Alle som selger for Telenor starter med et inngående kurs som er pålagt og godkjent av Telenor, fulgt opp av to sertifiseringsprøver (etter en og tre måneder) av alle aksesser, nettopp for å kvalitetssikre så godt som mulig mot menneskelige feil. (og tre-måneders prøven er overraskende vanskelig) Det eneste korrekte jeg kan lese av det du sier, er at det er stor grad av gjennomtrekk på salgssentere. Dog er dette ikke særegent for Telenor, da det er likt på de aller fleste salgssenter uansett hvem du selger for, og hva du selger. Forrøvrig er du 18-19 når du går ut av VGS. ja det er nå litt forskjell fra ene plassen til den andre, men nok om det, man kom og man gikk..til bedre Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bare lurer, da jeg selv har solgt for Telenor ADSL+Bredbåndstelefoni, og måtte der sende ut SMS hvor det meste av priser står relativt ryddig, typ (etter hukommelsen) "Geir, 22222222, svar som avtalt JA på denne SMS, BBT Pluss, 139+linjeleie, ring gratis til alle fast-og-bredbåndstelefoner i Norge" Fikk en lignende ja, bare at der ga jeg telenor fullmakt til å endre fra Telio til Telenor og abb var det jeg tidligere har omtalt. Pris var nemmelig hovedargumentet fra Telenor hver gang selger kontaktet meg og frem til jeg godtok. Det er helt greit at Telenor har gjordt en feil og satt meg på feil abb, men det er ikke greit at de er så arrogante og skyver annsvaret over på meg. Hadde jeg kontaktet dem og bestilt en vare kunne jeg forstått det, men her er det de som gjentatte ganger kontaktet meg med et tilbud . Kjipe greier det der.. Men nå kan man vel ikke forvente annet av sånne selgere heller? "Telenor-folka" det som jeg har nevnt tidligere bare en gjeng med 16åringer som har droppa ut av vgs som sitter på slike callcenter og skal tjene seg fete på salg. ;< Bestill sjæææl! Du må jo rett og slett være den største idioten på dette forumet visst du faktisk tror på det, For det er langt ifra sannheten. ta det fra de som har jobba der sjøl, det er nok å ta litt hardt i men det e da sant så kan man jo nevne at det fins et par stykker i voksen alder som lærer opp denne evige strømmen med vikarer som kommer rett fra videregående for og fylle opp etter folk som slutter, så regn med myyyyye feil på bestillingene deres folkens, sånn er det bare,hvorfor det er slik kan vel hvem som helst spekulere i selv som har levd et halvt liv. men litt avsporing det her.. Da er det isåfall spesielt i ditt tilfelle, for slik er det jevnt over ikke. Uten å gå inn på detaljer. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 ikke spesiellt i hele tatt, men snakker nå bare om denne byen da, sikkert bedre andre steder..hvem vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå