Gå til innhold

Den nye blizzard supporten.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du starter å snakke om hvor forferdelig du har det som ikke får spille på en uke høres det ut som litt addiction :p.

 

Det største problemet er vel at folk er så dumme at de trykker på disse linkene og skriver inn passord. Hadde ikke folk gjennomsnittlig vært så dumme så hadde ikke dette vært noe problem. (Ikke misforstå meg, har selv blitt hacka en gang, dog pga. en trojaner.)

Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat Battle.net accounten min hacket. som inkluderte da alle 4 wow accountene mine. Litt kjedelig, men jeg har sluttet og spille. Før dere flamer meg for å gjort noe dumt, så har jeg ikke det, har ikke hatt gametime på flere måneder fordi jeg ikke har spilt, men nå har noen tydeligvis hacket battle.net accounten min, men ikke bare det. De har også hacket Mailen min. Noe som er mega døllt. Jeg rakk no heldigvis og Endre passord på Aion, Warhammer og Steam og shit før de fikk tak i det og, Men er det noen som vet hvordan man kan få tilbake en Hotmail account?

 

Hadde vært litt ålreit og få tilbake Den accounten, ligger 4-5 års arbeid bak den.

Lenke til kommentar

Kan svare deg før det kommer noen kids og sier du er hensynsløs og fortjente å bli hacket.

 

En kompis av meg hadde en hotmail som ble hacket, og han fikk beskjed om at den ikke kunne bli gitt tilbake til han med mindre han kunne svare på det "secret answer" på spørsmålet du stilte når du laget den accounten.

Men om du som meg laget den for 5 år siden og har glemt det og IKKE BETALER for hotmal accounten din er det ingenting de kan gjøre.

Kjipt, men det var iallefall det svaret han fikk.

 

Litt offtopic men, det var iallefall ett svar.

Lenke til kommentar

Jo takk paulex. Egentlig er det ikke det aller store problemet å miste battle net, fikk jeg bare en grunn til å ikke starte igjen, det er mailen som er kjipt. Regner med at de tok battle net før de tok mailen. Og secret answer har jeg, ikke noe problem sånn sett. Eneste er at når jeg har skrevet inn det, så får jeg beskjed om at det nye passordet enten kan bli tilsendt til den mailen som er hacket(Wtf?) eller en alternate email.. og det er den alternaten jeg ikke husker :p

 

Lost in cyberspace, som det heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...