Gå til innhold

Den nye blizzard supporten.


Anbefalte innlegg

Etter at de av en eller annen grunn skulle merge wow accounten med battle.net account har supporten gått rett i dass etter min mening.

Accounten min ble hacket for 2 gang nå 13 januar. Forrige gang ringte jeg, og hadde den tilbake etter ca. 1 time.

 

Nå har jeg sendt 8 mails via blizzards "webform" for comprimised/hacked accounts, og har kun fått svar på den første. Da fikk jeg en auto mail med "bytte av passord" selv om problemet mitt, som jeg også SKREV var at jeg nå må ha en 8 digit code for å logge inn med de nye forbanna mobil device tingene som er sluppet ut.

Jeg har ringt 12 timer i døgnet siden 13, og enten får jeg "We are currently not accepting more people in the que, please call again later" Eller så får jeg "We have problems with the servers ect, try again later".

Har jo heller ikke muligheter til å STOPPE å betale for accounten sålenge jeg ikke kommer inn på accounten, og jeg får stadig mails om 3 hour's ban. Så den er tydeligvis ibruk.

 

Noen andre som har hatt problemer med det nye systemet? Eller tips hvordan jeg faktisk KAN få kontakt med blizzard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan bare skrive under på at blizzard sitt support-system er direkte tragisk å forholde seg til. De gangene jeg tar kontakt med support så er det fordi problemet er såpass uvanlig at "vanlige" metoder ikke løser det. Etter tre ukers ventetid får jeg et autogenerert svar basert på hvilken kategori jeg valgte å plassere henvendelsen under. Det var åpenbart for meg at de ikke engang hadde lest henvendelsen, men bare slengt ut et svar som dekket de vanlige problemene i håp om at det fiksa hva enn jeg lurte på. Så er det ny henvendelse og tre nye ukers venting..

 

Beklager at jeg ikke har noe å bidra med som hjelper. Bare lufter frustrasjon over et system som tydeligvis ikke er dimensjonert for den brukermassen world of warcraft har fått

Lenke til kommentar

Tja. Jeg hadde heller sett at alle de som blir hacka kunne seile sin egen sjø, så kunne de fokusert på de som faktisk trenger hjelp

 

Spilte tibia ei stund, der er filosofien den at "hvis du ikke får tilbake passordet via (automatisert) account management, så er du out of luck". Det fungerer på et vis

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Er helt drøyt hvor ekte noen av de scam-mailsa ser ut. Jeg får utrolig mange slike.. Jeg kan vedde på at grunnen til at du ble hacket var pga. at du evt. svarte på en de mailsa, eller logget inn for å "verifisere" accounten, ved å følge en link i en mail? Noen hackere har gått så langt og lagd en så og si helt identisk Wow-europe side.. Bare pass på å slette alt av mails du får som sier ting om feks. ban,account instructions osv.. det er fake. Har du ikke gjort noe galt, er det heller ingen grunn til at de skal sende deg melding. slett slett slett!

Lenke til kommentar

Har blitt hacket en gang før siden spillet ble gitt ut, ser ikke grunnen til at du ville ha plassert meg lengre ned i køen pga. det? Latterlig kommentar, men uansett.

 

Har sendt 6 mails nå, fikk auto på første, ingenting på de 5 andre.

Telefonlinjene er tjukkfulle, og hvis EN server er nede regner de bare med at folk skal ringe og klage, da får jeg beskjed om at noen servere er nede men kommer opp så fort som mulig. Dette skjer ca 50% av gangene jeg prøver.

 

Tipset med trial account var ikke så dumt! Det skal jeg prøve.

Jeg hadde en Trojan på datan, som kom via en pop-up side. La ikke merke til at siden loadet lengre enn gjennomsnittet. Har også sett hvordan de kan lage sidene sine PRIKK like som blizz side, men da trenger man som regel logge inn før du får gjort NOE annet, så da skjønner man at det er ugler i mosen :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at folk blir hacket så mye i det siste er at e-post klienter og antivirus ikke advarer mot blizzard scam mail. Alle jeg kjenner som har blitt hacka har trykka på en link i en falsk mail fra blizzard support. Den sier at passordet ditt er endret. Det som er lurt er og først sjekke om dette er virkelige sannheten ved og logge inn på battle-net eller wow client...

 

Greetings!

 

This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your Battle.net account.

 

Your password has recently been modified through the Account Management website.

 

*** If you made this password change, please disregard this notification.

 

However, if you did NOT make any changes to your password, we recommend you contact Blizzard Billing & Account Services for assistance keeping your account as secure as possible.

 

For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or to contact the Blizzard Billing & Account Services team.

 

Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives typically must lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

 

Sincerely,

The Battle.net Account Team

Online Privacy Policy

 

Identisk med blizzard mail, men linken i den er infisert. Jeg har tatt jobben med å søke opp og trace e-posten og den er lokalisert til Kina utrolig nok...

 

Ikke være naive i tiden fremover :p

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere så fikk jeg en trojan VIA en POP-UP side. Jeg har ikke trykket på noen som helst link jeg. Som jeg har fått på mail.

Var engang jeg skulle finne armory på en kar så googlet jeg hans navn og armory ihåp om å finne det fort, men da kom jeg bare inn på en lignende armory side og en pop-up side som tydeligvis lastet ned en trojan.

 

Så SÅ latterlig og tilpass er det vel ikke.

Lenke til kommentar

For siste gang skal du finne noe som har med wow i det hele tatt så går man gjennom wow-europe eller eu.wowarmory.com. Da er man sikker på at det ikke oppstår slike problemer og jeg vil si uten og være frekk at det var et dumt move av deg å søke på google etter to stikkord som ikke er garantert sikkre på og havne på riktig sted...

 

Jeg opplever aldri virus, spyware o.l. med MSE og google chrome. Kjenner flere folk med norton og andre nettlesere som støter på virus i kryss og tvers. (Har selv brukt Norton...)

Lenke til kommentar
Lurer om de fleste som blir pwned by haxx0rz bruker Explorer? ;p dne er jo full av bugs...

 

Vil tro de fleste går fem på en epost eller gir bort passordet sitt helt på egen hånd via en fake side.

 

Og dessuten er en patcha og oppdatert internet explorer omtrent like sikker som andre tilsvarende nettlesere. Problemet oppstår med alle de millionene som fortsatt sitter på et operativsystem/nettleser der siste oppdatering ble installert i 2007..

Lenke til kommentar

jeg syns at supporten akkurat nå er helt ræva, sendte inn webform på mandagen og har ikke hørt noe fra dem enda, skal starte å ringe om jeg ikke har fått noe til mandagen.

Di kan vel heller øke månedsprisen litt og gi oss et par GM`s pr realm enn alt felles.

 

Det jeg syns er verst med all denne ventingen er at jeg faller jo litt bak guildies nå med gear, gått glipp av ICC 10 og 25 denne uka + daily heroics så det er jo godt over 30 frost emblems tapt + loot.

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...