xvis Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) BluRay-drevet på min gamle PS3 (60GB) tok kvelden forleden. Jeg tok kontakt med butikken jeg handlet med, og fikk beskjed om å komme med PS3'en, så skulle jeg få en ny Slim. Så langt er alt vel og bra. Byttet ut 60GB disken på min gamle PS3 til 250GB da den var helt ny. Unødvendig å nevne at 250GB disken etter 2år er full av bilder, musikk, video, nedlastede spill, savegames etc etc. Så jeg spurte butikken om det var noe jeg måtte gjøre med 250GB-disken før selve maskinen ble levert tilbake. Fikk klar beskjed om at det var bare å sette inn den gamle disken i Slim'en, så skulle alt fungere som før - men det gjør den selvsagt ikke Da jeg satt inn 250GB disken i Slim'en, fant den ingen gyldig disk og ville formattere den. Vet nå (etter 10sek på forumet) at løsningen er backup/restore via min gamle PS3 til en ny disk. Forhørte meg med butikken i dag (fikk Slim'en igår), og de kunne bare beklage misforståelsen, og de hadde selvsagt sendt min gamle PS3. Så da gjenstår det å høre fra dere som har peil, om det er noe håp her. En ny 250GB disk er på vei, og skal brukes til ny 'systemdisk'. Når den er oppe og går, vil den kunne lese noe fra den gamle 250GB disken koblet via USB, eller er løpet kjørt? Edit: Snakket med butikksjefen, og min gamle PS3 var ikke ute av butikken likevel. Så nå ordnet det seg heldigvis Endret 19. januar 2010 av xvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå