Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fortsatt ikke utsolgt. Tar nok litt tid denne gangen. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen spesiell grunn til at billettene ikke er utsolgt? Sist gang de var på Valle Hovin gikk vel billettene på få timer? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Lavare etterspørsel sidan dei spelte to konsertar i Noreg i fjor, i tillegg til at konserten på Valle Hovin i fjor var om sommaren, då fleire har sjansen til å reise Endret 25. januar 2010 av Heddee Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 +at Metallica kommer måneden før. Er ikke alle som har råd/tid til å reise på 2 konserter på 2 måneder(Det har heldigvis jeg ) Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 +at Metallica kommer måneden før. Er ikke alle som har råd/tid til å reise på 2 konserter på 2 måneder(Det har heldigvis jeg ) Jeg og Jeg skal på Metallica 13. og 14. april. AC/DC 30. mai og til slutt Iron Maiden den 11. august. Gjett om jeg gleder meg Lenke til kommentar
tom94 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fikk kjøpt 2 billetter i 4 tida i dag, ville bare sjekke for moroskyld siden jeg var på konserten på valle i fjor. Så kom jeg inn med en gang og bestillinga gikk smertefritt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vet om folk som var på både TA og VH ifjor som skal iår Jeg var på TA ifjor. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Slike folk som meg mener du? Visse ting må man bare få med seg Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Virker som det er utsolgt nå! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Eg har ein billett til overs. Send meg ein PM om det er interesse. Salgspris selvfølgelig Og for å ikkje spamme tråden med kjøp/salg annonse so må eg sei eg gledar meg stort til konserten. Håpar den toppar Telenor Arena. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Aldri sett dem live før, skammer meg som en bikkje over det. Har 2 billetter, og den av de slibrige kompisene mine som slikker føttene mine best, skal få lov til å bli med Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Utsolgt på billettservice, men du kan sikkert finne noe på finn.no Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som har hørt noe om oppvarmingsband? Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Da jeg var på AC/DC på Valle Hovin i fjor var det The Answer som varmet opp (forferdelig dårlig lyd dessverre). Vil tro det er The Answer i år også. Hvis ikke, så er det muligens Wolfmother. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 *emne lagt til i favoritt* Vet vi hvilke sanger som skal spilles? Lenke til kommentar
Chimbala Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Rock N' Roll Train Hell Ain't a Bad Place to Be Back in Black Big Jack Dirty Deeds Done Dirt Cheap Shot Down in Flames Thunderstruck Black Ice The Jack Hells Bells Shoot to Thrill War Machine High Voltage You Shook Me All Night Long T.N.T. Whole Lotta Rosie Let There Be Rock Encore: Highway to Hell For Those About to Rock (We Salute You) Dette er set-lista fra forrige konsert. Ac/DC er ikke kjent for å bytte mye på set-listene sine, så vill tru det er noe lignende denne:) Lenke til kommentar
i93 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Blir konge Hørt noen snakke om Wolfmother som oppvarmingsband. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Chimbala Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Leste et sted at Wolfmother skulle varme opp ja (husker ikke hvor) Håper personlig at wolfmother skal varme opp, var på VH i fjord. Ble ikke positivt overasket over dem Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Håper på Wolfmother jeg og. ( Fikk pluteslig en billett til overs. Skulle igrunnen til en kompis, men han hadde vist fått en billett fra noen andre... PM viss noen er interesserte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå