GTS Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Når jeg går inn i Detonator 23.11 i Win XP, og velger "klokkefrekvenser", og tar vekk markeringen "Tillat justeringer", blir jo metrene hvor du still klokkefrekvensene helt grå (uklikkbare). Det som jeg syns er rart, er at core automtisk står på 261, mens minnet står på 472.... Jeg trodde de riktige innstillingene var 250/400? er det noen som det skjer det samme med? At innstillingene automatisk står på en annen frekvens? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Det er fordi du la inn enchanged innstillingene når du innstallerte driverne. De er som regel 10-15 mhz høyere. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Tenkte akkurat på det samme... Så jeg innstallerte Experttool, satt ned klokkefrekvensen... Sletta så Detonator, og innstallerte dem på nytt... Så trykkte jeg på "Tilat justeringer".... Så måtte maskina reboote, og de innstillingene som Detnator liksom "fant" da, var 261/472 Blir liksom overklokkinga mi feil da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå