slettet_konto Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det flere som opplever svindelsamtaler fra +84938743630 ? ikke ringe oppat til disse er åpenbart et forsøk på svindel har hatt 50 tlfer fra nummeret siste døgnet Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Antakeligvis fra Vietnam som har landskode 84. Det er ikke sikkert det er svindel, noen kan ha ringt feil. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 man ringer ikke feil 50 ganger? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det samme skjedde for meg med telefoner fra Irak for 2 år siden. Da ringte de feil 20 ganger om døgnet i 3 døgn. Snakket med dem flere ganger. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har snakket med telenor som bekrefter telefonsvindel. Jeg prøvde å ta tlf engang å da ble de lagt på,om man prøver å legge på ringes de opp igjen fra samme nummer igjen momentant Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Etter litt veldig rask googling, leser jeg om andre som også til stadighet blir ringt opp av dette nummeret. Så jeg tror vi kan utelukke at det er noen som har ringt feil. Dette er typisk svindel hvor du ringer opp igjen og blir belastet en god slump penger i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå