RBW Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 X-Fi Bravura 7.1 får PCIe-grensesnitt og er siste skrik for lydfanatikerne fra Auzentech. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg trodde at digitalt var for entusiaster.. Synes også at det burde være lav profil hvis det er laga for HTPC'er.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan er denne sammenlignet med asus sine kort? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg trodde at digitalt var for entusiaster.. Synes også at det burde være lav profil hvis det er laga for HTPC'er.. Her har man porter for en hver smak. Den nederste på bildet er en digital utgang (Optisk/Coax kombi-port S/PDIF). Signalet må uansett gjøres analogt ett eller annet sted på veien fra lydfil til høyttalermembranen. Hvis man mener man har bedre D/A-konverter et annet sted i lydsignalsystemet så kan man like gjerne nøye seg med den innebygde digitale utgangen på hovedkortet. Dette kortet handler om å konvertere signalet fra digitalt til analogt på en god måte. Jeg skulle gjerne hatt et slikt kort for 6-7 år siden da jeg brukte et lydkort + lydbehandlingsprogram som analyseverktøy for strøm og spenning i en krets. Dvs. brukte lydkortet som et slags oscilloskop med opptaksfunksjon og svært gode analysemuligheter. Mer detaljert info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå