m0n Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Heisann, kjøpte meg denne: http://www.danedigital.com/mp-HDD/sospeakyhdmi_eng.html Når jeg kobler den til Tv'en fungerer den fint, men problemet er at jeg ikke får kobla den til PC'en via USB. Det som skjer er rett og slett at den skrur seg av med en gang jeg kobler den til USB porten på pc'en. Dette er foresten er ekstern hardisk med mulighet for å koble på TV'en og spille av filmer/musikk. Noen som har vært borti noe lignende? Takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 har du installert programvaren som fulgte med? forsøkt oppdatering av firmware? har du formatert den? Lenke til kommentar
m0n Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 har du installert programvaren som fulgte med?forsøkt oppdatering av firmware? har du formatert den? problemet er at....når jeg kobler den på pc'en så skrur disken seg av og det kommer ingen melding om ny hardware eller noe sånt...hvordan skulle jeg eventuelt formatert den? (det kan jeg ikke gjøre uansett i og med at dette ikke BARE er en ekstern disk, men også noe man kan koble på tv'en og spille av med osv, og da vil ikke dette fungere lenger) Når jeg kobler den ut igjen skrur den seg på igjen... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 nei jeg anbefaler ikke å formatere denne enheten, lurte på om du hadde gjort det. at den slår seg av høres jo rimelig ugreit ut, mulig feil på produkte eller kabelen du bruker? har du lest bruksanvisningen? vis du har det og ikke det står noe som hjelper der anbefaler jeg at du kontakter forhandler eller produsent for teknisk brukerstøtte. Lenke til kommentar
m0n Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 nei jeg anbefaler ikke å formatere denne enheten, lurte på om du hadde gjort det.at den slår seg av høres jo rimelig ugreit ut, mulig feil på produkte eller kabelen du bruker? har du lest bruksanvisningen? vis du har det og ikke det står noe som hjelper der anbefaler jeg at du kontakter forhandler eller produsent for teknisk brukerstøtte. prøvd 2 kabler, en jeg vet fungerer....men ja, bør vel ta kontakt med forhandler, eneste problemet er at jeg kjøpte den i spania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå