kaffi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har formening om disse??? Spekulerer litt i ett nybegynder kamare, har nå ett panasonic TZ2. Kamera bør være litt solid etter som at jeg er flink å ødlegge ting. Bildene kommer til å variere fra natur, by bilder, familie.. det meste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Begge er velgnede kameraer for nybegynnere. De er også overraskende solide. Fordel Canon er et større utvalg i optikk* og raskere autofokus i dårlig lys.Fordel Panasonic er uovertruffen liveview og kompakt størrelse. *) Noen vil si at det er Panasonic som har det beste utvalget av optikk da det finnes adapter for alt mulig rart. Dog vil de fleste være uten autofokus, og noen vil heller ikke gi nødvendig info for korrekt lysmåling. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Noen her som har erfaring med en slik pakke PENTAX DSLR K-X BLACK + 18-55 MM + 50-200 MM ?? http://www.dustinhome.no/pd_5010367095.asp...se_dinpris_1576 Lenke til kommentar
Jock23 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Begge er velgnede kameraer for nybegynnere. De er også overraskende solide. Fordel Canon er et større utvalg i optikk* og raskere autofokus i dårlig lys.Fordel Panasonic er uovertruffen liveview og kompakt størrelse. *) Noen vil si at det er Panasonic som har det beste utvalget av optikk da det finnes adapter for alt mulig rart. Dog vil de fleste være uten autofokus, og noen vil heller ikke gi nødvendig info for korrekt lysmåling. Absolutt. Men det skal kommer flere objktvr for det pga Micro Four Thirds skal ha felles kompatibilitet gjennom Lumix, Leica og Olympus ( se Pen Ep1, ikke anbefalte pga ingen optisksøker!) Tar også en titt på olympus E450 kit på elkjøp ( riktig siste jeg så)- jeg fikk den til under 3000 plus levering, altså hadde budjsett til en liten 28mm (~52mm gammel dags) prime som gjør det veldig kompakt. Se andre post i E450 vs D3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå