Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er ikke mye skill, men mest flaks...Highrise er først og fremst ikke non-scope, det er scope til tusen, og piruetten på Wasteland er 150% flaks. INGEN kan beregne slikt uten eventuell bruk av aim bot.

Tja, sikkert ikke så mye da.. Er jo konsoll, der har man aim assist.. akkurat som aimbot i grunn :p

Lenke til kommentar

Er hvertfall ikke noen no scope triple kill. Men piruetten var fin den, selv om det er flaks.

Og husk på at det er stor forskjell på aimbot og aim assist da. Aim assist gjør at siktet går litt saktere når du har det på en fiende, det følger ikke fienden, eller går mot hodet.

Lenke til kommentar
Nja, njo, men jeg tror likevel ikke at dette er basert på skills. Jeg tror det er 80-90% flaks :)

Som jeg skrev på konsoll har du aim assist, veldig likt aim bot..dvs det er ingenting skill på konsoll i det heletatt. =P

Du har ikke peiling på hva du snakker om. Aim assist er ingenting i nærheten av aim bot, så slutt å skap deg.

Lenke til kommentar

@Merkoen,

Hvis du tror at Aim Assist er i det hele tatt i nærheten av Aimbot, betviler jeg sterkt dine kunnskaper om Aim Assist.

Dette er hva Aim assist er:

En plagsom jævla fjandens dritt som ikke går an å skru av, og som ødelegger mye for folk som faktisk ikke trenger AimAssist for å treffe en fyr. Jeg blir drept minst en gang hver runde fordi siktet mitt begynner å følge en fyr, og derfor tar en del av styringa bort fra meg.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Nja, njo, men jeg tror likevel ikke at dette er basert på skills. Jeg tror det er 80-90% flaks :)

Som jeg skrev på konsoll har du aim assist, veldig likt aim bot..dvs det er ingenting skill på konsoll i det heletatt. =P

Da kan vi vel ta en match da? :) Siden det ikke trengs skill i det hele tatt på konsoll.

Lenke til kommentar
"no scope" er når du ikke bruker kikkerten på geværet.. han på filmen brukte Scope :p

Uansett. Konsoll + aim assisst = cheat!

Den aim assissten på konsoll hjelper jo ikke så jævlig mye egentlig, føler den bare er irriterende, og har du prøvd det på konsoll? Og er ikke alltid den ''fungerer'' hos meg i vært fall, kommer sånn av og til.

Lenke til kommentar
Jeg blir drept minst en gang hver runde fordi siktet mitt begynner å følge en fyr

Det er vel etter min mening litt 'aimbot' det der :)

Men nå har jeg ikke testet Mw2 på konsoll, så vet ikke hvordan det er.

Men som du ser på youtube filmer etc, så ser det utrolig lettvint ut på konsoll i forhold til PC :)

Lenke til kommentar

Det er ikke det, problemet er når det er folk som løper, spesielt da det er flere fi inne i bildet. Da vil sikte en annen vei enn det du vil og så går alt til hæl**** OG samme når man skal følge sikte med en fyr og aim assisten "plutselig" tar over

Lenke til kommentar

Spele til vanlig Mw2 på pc men spelt det med kompiser på xbox 360. Eg synest pc versionen er bedre men vi er alle forskjelige.

Men tilbake om klippet. Gull! kan vi si, ja enig med resten flaks! sjølv om eg har klart trippel kill med sniper er da flaks.

Piruetten er no ikkje så vanskelig, litt trening går det ganske greit :=) men likvel er flaksen der litt med at du treff overkroppen på han i piruetten

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...