Merko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei Har fulgt med på "Reckless Tortuga" en god stund. Det er ei gruppe venner som lager diverse filmer\sketcher, så legger de dem opp på youtube. Er noen kjente skuespillere der, blant ei som har vært med i CSI, Californication, Supernatural, Life etc. De har flere forskjellige 'serier'. Nå har de starta på en som heter "The Online Gamer". Handler om en fyr som er helt hekta på MW2 Litt morsomt, så kan være moro og sjekke det ut. Jeg oppdaterer tråden gjevnlig når det kommer ut nye episoder. Kommet 2 Episoder sålangt. The Online Gamer - Episode 1 Se filmen hos Youtube The Online Gamer - Episode 2 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jomo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for tipset! Denne serien ser virkelig bra ut:> Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg synes den var helt passe. Forsåvidt morsomt nok konsept, og dro litt på smilebåndet i starten. Jeg synes de presset inn altfor mye "jeg tror at livet er som mw2", og det ble litt for mye av det for min del. Kan jo være at jeg ser litt på de neste episodene og. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 haha, det her var morsomt! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg lo når han mente det lagga under monopolen Men ellers så var det hele fryktelig overdrevet 1 Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg lo når han mente det lagga under monopolen Men ellers så var det hele fryktelig overdrevet off topic: spiller du mw2 på pc Cola? tror jeg har møtt deg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Litt overdrevent men fungerte som 3 min video :=) Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg lo når han mente det lagga under monopolen Men ellers så var det hele fryktelig overdrevet off topic: spiller du mw2 på pc Cola? tror jeg har møtt deg Nei spiller faktisk på x360 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå