Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forsikring - bosted og der bilen vil befinne seg mest.

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Heisann..

Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem når jeg skal forsikre en bil og jeg har bostedsadresse ett sted men jeg vil befinne meg mest i en annen del av landet.

Antar at det er billigere å forsikre en bil har adresse på "landet" enn en som skal forsikres i en storby.

Jeg skal ha bilen ett annet sted i ca 5 mnd, og det stedet er betraktelig mindre enn min hjemmstedsadresse, så holder det da og forsikre den på min hjemmeadresse?

edit: har sjekket en pris med en priskalkulator, og den tilsier at det er billigere og forsikre den der bilen skal befinne seg i de 5 akutelle mnd og burde vel da holde og forsikre den på det dyreste stedet?

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann..

Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem når jeg skal forsikre en bil og jeg har bostedsadresse ett sted men jeg vil befinne meg mest i en annen del av landet.

Antar at det er billigere å forsikre en bil har adresse på "landet" enn en som skal forsikres i en storby.

Jeg skal ha bilen ett annet sted i ca 5 mnd, og det stedet er betraktelig mindre enn min hjemmstedsadresse, så holder det da og forsikre den på min hjemmeadresse?

Ganske sikker på at du må forsikre bilen på den adressen der du er folkeregistrert.

Endret av Sluquet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...