Sovesofa Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Heisann.. Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem når jeg skal forsikre en bil og jeg har bostedsadresse ett sted men jeg vil befinne meg mest i en annen del av landet. Antar at det er billigere å forsikre en bil har adresse på "landet" enn en som skal forsikres i en storby. Jeg skal ha bilen ett annet sted i ca 5 mnd, og det stedet er betraktelig mindre enn min hjemmstedsadresse, så holder det da og forsikre den på min hjemmeadresse? edit: har sjekket en pris med en priskalkulator, og den tilsier at det er billigere og forsikre den der bilen skal befinne seg i de 5 akutelle mnd og burde vel da holde og forsikre den på det dyreste stedet? Endret 19. januar 2010 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Heisann.. Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem når jeg skal forsikre en bil og jeg har bostedsadresse ett sted men jeg vil befinne meg mest i en annen del av landet. Antar at det er billigere å forsikre en bil har adresse på "landet" enn en som skal forsikres i en storby. Jeg skal ha bilen ett annet sted i ca 5 mnd, og det stedet er betraktelig mindre enn min hjemmstedsadresse, så holder det da og forsikre den på min hjemmeadresse? Ganske sikker på at du må forsikre bilen på den adressen der du er folkeregistrert. Endret 19. januar 2010 av Sluquet Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 vil jo si at det korrekte for deg er å fortelle til ditt forsikringselskap om situasjonen og la dem gi deg råd om dette. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sånn bare for nysgjerrighetens skyld, hvor mange kroner forskjell var det? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 kan skille flere tusen visst det gjelder Oslo vs liten koselig by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå