Trikrin Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei! Har fått tilbud om et EOS 40D med batterigrep til 5000 kroner. Er dette et godt kjøp? Trik Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det bare hus da? Ikke noe objektiv? RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er batterigrepet originalt? Og får du med noen ekstra batterier? Lenke til kommentar
eminate Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har EOS 40D med vertikalgrep og kan si at det er et godt kamera. Hvis vertikalgrepet er orginalt og det følger med et par batterier er det vel et kurrant kjøp. Vurderer å selge mitt. Det kan du få for tilsvarende pris Har 5 batterier, snorutløser og 1/2år gammelt vertikalgrep. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har fått tilbud om et EOS 40D med batterigrep til 5000 kroner. Er dette et godt kjøp? Sier selger noe om antall eksponeringer, alder på kamera og evt kvittering? tenker på om det er godt holdt. Lenke til kommentar
eminate Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvor kan man se antall eksponeringer forresten? Står det i en meny? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Det fulgte ikke noe objektiv med. Fulger med to batterier. Batterigrepet er originalt. Alder på kamera, kvittering og antall eksponeringer vet jeg ingenting om. Men jeg vet at hvis det er noe, så går jeg inn på kontoret ved siden av, og sparker han i balla for 5000 kroner :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kvittering er viktig; da vet du hvor kamera kommer fra og om det fortsatt virker. I utgangspunktet høres 5 lapper greit ut. Hvis hus og/eller grep er handlet i utlandet, så vil jeg prøvd å prute ned prisen. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Skal sjekke med kontornaboen om det er kjøpt i utlandet. Tror dere det er mulig å f.eks prute med et objektiv til samme pris? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Skal sjekke med kontornaboen om det er kjøpt i utlandet. Tror dere det er mulig å f.eks prute med et objektiv til samme pris? Kommer an på om han har noe brukbart han vil legge ved. Foreslår han en 18-55mm uten IS, så skal du ha større avslag enn uten objektiv. For det er så dårlig at et er bedre uten Endret 21. januar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg kjøpte nettopp samme pakke; 40D hus (11k eksponeringer), tot. tre batterier samt. orig batterigrep (nye typen). Dette fikk jeg (etter pruting) for 4500kr. Kameraet viste seg å være strøkent! Til og med plastikken på lcd-skjermen har aldri blitt tatt av... Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hadde vært ålreit å fått det for 4000. Da hadde jeg kjøpt NÅ! Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg solgte en 40D med batterigrep, to batterier, 17-85 IS USM, Sigma 10-20, 4gb Sandisk Ultra IV med kvittering fra Japanphoto for 6500,- rett før jul. Du bør kunne prute med deg et objektiv, synes jeg... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal sjekke med kontornaboen om det er kjøpt i utlandet. Tror dere det er mulig å f.eks prute med et objektiv til samme pris? Kommer an på om han har noe brukbart han vil legge ved. Foreslår han en 18-55mm uten IS, så skal du ha større avslag enn uten objektiv. For det er så dårlig at et er bedre uten Han kan jo "til en viss grad" ta bilder med den gluggen der enn å ta bilder uten glugge, for det blir jo helt feil Men jeg tok poenget ditt tough Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg solgte en 40D med batterigrep, to batterier, 17-85 IS USM, Sigma 10-20, 4gb Sandisk Ultra IV med kvittering fra Japanphoto for 6500,- rett før jul. Du bør kunne prute med deg et objektiv, synes jeg... Det hørtes nesten litt for fantastisk ut til å være sant. Selv om det kanskje muligens er det :-) Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hva med denne? http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/vis...e.cgi?id=123223 Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg solgte en 40D med batterigrep, to batterier, 17-85 IS USM, Sigma 10-20, 4gb Sandisk Ultra IV med kvittering fra Japanphoto for 6500,- rett før jul. Du bør kunne prute med deg et objektiv, synes jeg... Det hørtes nesten litt for fantastisk ut til å være sant. Selv om det kanskje muligens er det :-) Solgte den til ei i fotoklubben. Uansett, det er historien om mitt liv. Jeg kjøper dyrt og selger billig...sukk. Jeg er nesten som en omvendt Kong Midas. Alt jeg tar i blir til gråstein.... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan betrygge deg med at 40D er et meget kurant kjøp til tross for lang fartstid på markedet. Fin pris på bruktmarkedet gjør at man kan satse hardere på optikk. Konstruksjonen av kameraet er også bunnsolid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Solgte den til ei i fotoklubben. Uansett, det er historien om mitt liv. Jeg kjøper dyrt og selger billig...sukk. Du er for snill;) Er det til noen du kjenner, så er det forsåvidt greit. Jeg er nesten som en omvendt Kong Midas. Alt jeg tar i blir til bæsj.... Fixed Har sånne dager på jobben. Og enkelte dager jeg er ute og tar bilder Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hva med denne? http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/vis...e.cgi?id=123223 Ser ålreit ut det. 40D er et bra kamera :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå