knucklehead Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet hvordan man fjerner oppstartslyden på Mac Book? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Om det er snakk om lyden fra DVD-ROMen så skal du bare trenge oppdatere på vanlig måte. Ble sluppet en fix for dette for en stund siden(1 måned ca. tror jeg). Jeg ble kvitt lyden på den måten. Om det er snakk om oppstartslyden som høres ut som ett tåkehorn: http://www.tech-recipes.com/rx/2721/os_x_d..._startup_sound/ Endret 19. januar 2010 av maxM Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er forøvrig dumt å deaktivere den, da den kan gi nyttig informasjon dersom maskinen kræsjer. Hvis det er veldig irriterende lar du bare maskinen være i dvale. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Om maskinen kræsjer vil en ny tåkelur begynne å spille. Den tåkeluren liker jeg å kalle hva-i-@#$%&*-tåkeluren. Jeg deaktiverte oppstartslyden på min, men når macen ikke finner minne eksempelvis, vil du få høre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå