Silverfox2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Klarer ikke mer enn ca 10mb/sek på et gigabyte nettverk med kabel. Har koblet til flere maskiner i huset og der går det som det suser med ca 70 mb/sek mellom disse. Det er kun filoverføring til og fra NAS boksen som er sirup. Er det noen som har hatt eller har samme problem med denne NAS boksen ? Endret 19. januar 2010 av Silverfox2 Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg har det samme problemet. Tror jeg skal levere tilbake NSA 220en min hvis jeg ikke finner noen løsning. Heller bygge meg en egen boks til det : ) - Du har ikke funnet noen løsning på det? Med tanke på den billige prisen, størrelsen og mangel på vifter (lite varmegang, minner om lite futt), så kan det hende at den rett og slett er laget for og være sirrup.. Endret 19. januar 2010 av fredrik-fyksen Lenke til kommentar
Silverfox2 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Med tanke på den billige prisen, størrelsen og mangel på vifter (lite varmegang, minner om lite futt), så kan det hende at den rett og slett er laget for og være sirrup.. Takk for svar, heller mer og mer til at det er slik som du sier. Har lest flere tester på nettet der hastigheten er som min, ca 10 mb /sek. Men det må vel være noen andre som kan bekrefte at dette er korrekt Er det noen som har større lese og skrivehastighet enn dette ? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tok en titt på denne tråden igjen.. Kan ikke skjønne at noen skal få det til og gå fortere når jeg har prøvd alt, altså RAID1-0 og JBOD. Samt Linux og windows.. Er det over en måned siden du kjøpte den? hvis ikke har du jo angreretten da.. Jeg brukte den, og bygger meg en liten billig pc, som jeg konfigurerer selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå