Lugmeister Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 er mye bra spillmusikk som lages nå, men har en liten forkjørlighet for c64/amiga spillmusikk som bl.a : -way of the exploding fist http://www.youtube.com/watch?v=tu9N1H-1xaw l-ast ninja Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Om Pirates of the Caribean-spillene har de samme soundtrackene som på filmeme liker jeg dem Endret 6. februar 2010 av AttHack Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Woot!?! Ingen som har posta om musikken i Age of Conan?!? Da snakker vi musikk som setter standarden, mener hvertfall jeg En liten smak, laiv fra Spelemannsprisen --> Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Golden Sun 1 & 2 stiller i en egen klasse.... Så har vi Final Fantasy - Chrystal Chronicles og Zelda. Ser noen har nevnt WoW... Er det noe jeg savnet i det spillet så er det god musikk. Døll kjedelig imo. Hvor blir det av episk bossmusikk? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 FF: Crystal Chronicles har faktisk et jævlig godt soundtrack. Synd resten av spillet er litt svakt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tetris theme Ninja gaiden ( NES ) Act 5-3 Mafia theme Max payne 2 theme Las Vegas- Top Gear Soundtrack Mario Portal - still alive kommer ikke på fler Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Uten tvil, EVE Online. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Brütal Legend har et soundtrack som er så sinnsykt bra at det neppe hadde vært mulig å lage det bedre. Ikke bare har de med gamle klassikere, men mange nye låter jeg ikke kjente til fra før som nå har blitt favoritter. Dessverre var det ikke så mye mer enn metal-settingen som var bra. Selve spillet hadde en overraskende kortvarig underholdningsverdi. Se filmen hos Youtube Endret 7. februar 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Defo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 FF: Crystal Chronicles har faktisk et jævlig godt soundtrack. Synd resten av spillet er litt svakt. Indeed indeed Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Woot!?! Ingen som har posta om musikken i Age of Conan?!? Da snakker vi musikk som setter standarden, mener hvertfall jeg En liten smak, laiv fra Spelemannsprisen --> Er enig med deg der. Etter Brütal Legend, kommer Conan høyt opp! Bøksle er forøvrig en personlig favoritt også. Men selve spillet AoC skuffet såpass at jeg har vanskelig for å snakke om det i positive ordelag. Jeg er en stor Conan-fan, og ønsket virkelig at dette skulle bli et bra spill... Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Battlefield 1942 (theme) og Age of Conan har fantastisk bra musikk Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Shadow of the ColossusPersona 3 Persona 4 Bayonetta No More Heroes Final Fantasy (så godt som hele serien bortsett fra X-2) Earthbound (Mother 2) Mother 3 Donkey Kong Country 1 og 2 Metal Gear Solid (hele serien) The Legend of Zelda (de aller fleste i serien) Super Mario (igjen, de fleste i serien) Silent Hill (alle i serien) Kingdom Hearts 1 och 2 Kingdom Hearts er det einaste spelet her som eg ikkje har spelt, og sett bort frå Bayonetta synest eg denne lista ganske solid. Men eg legg til: Braid BioShock Super Metroid og viktigast: Castlevania: Symphony of the Night Seriøst! At ingen har nemnt det er heilt bak mål. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Shadow of the Colussus er heldigvis nevnt, len dere tilbake og hør....spillet er kunst, og musikken like så! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Er alle for unge her eller? Ingen har nevnt hverken Doom eller Quake 1 og 2. Helt klart noen av de råere soundtrackene du får tak i. Lages nesten ikke slik musikk til spill lenger. Lager helt klart stemning med den musikken. Doom: Se filmen hos Youtube Quake: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube Quake2: Se filmen hos Youtube Endret 11. februar 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Doom låta er rimelig heftig ja, gode minner som liten pode der ja ^^ Quake 2 plata hadde eg faktisk mye i cd-spilleren, digget musikken i spillet, kombinert med Strogg-slakting på høgt plan Endret 11. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Shadow of the ColossusPersona 3 Persona 4 Bayonetta No More Heroes Final Fantasy (så godt som hele serien bortsett fra X-2) Earthbound (Mother 2) Mother 3 Donkey Kong Country 1 og 2 Metal Gear Solid (hele serien) The Legend of Zelda (de aller fleste i serien) Super Mario (igjen, de fleste i serien) Silent Hill (alle i serien) Kingdom Hearts 1 och 2 Kingdom Hearts er det einaste spelet her som eg ikkje har spelt, og sett bort frå Bayonetta synest eg denne lista ganske solid. Men eg legg til: Braid BioShock Super Metroid og viktigast: Castlevania: Symphony of the Night Seriøst! At ingen har nemnt det er heilt bak mål. Braid har et godt soundtrack, men ikke fullt så minneverdig. Og jeg husker ærlig talt ikke musikken fra Bioshock, kanskje jeg burde spille det igjen. Super Metroid skammer jeg meg over å ikke nevne, klarte å glemme det. Som jeg sa tidligere syntes jeg det kanskje er det beste spillsoundtracket noensinne... Castlevania har jeg beklageligvis aldri prøvd, og jeg hadde helt glemt at jeg skulle laste ned den utgaven av SotN som er å finne på XLive Marketplace. Jeg får se å få gjort det. Endret 11. februar 2010 av Patney Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) En annen godbit, vekker virkelig minner denne her. Eijis theme fra Battle Arena Toshinden <3 Se filmen hos Youtube Endret 11. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 The Dig http://www.youtube.com/watch?v=t7LxLYSL2ec Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tidenes soundtrack er: Age of Conan. Helt utrolig. Fantastisk. Storslagne stykker, mystiske stykker, rolige stykker, episke stykker. Msuikken passer perfekt med omgivelsene. Er det noe det spillet fikk til var det atmosfære, herre min hatt. Fallout 3. Originalmusikken er veldig bra, og så kommer 30-40-tallsmusikken oppå det igjen og topper hele kaka med et jævlig svært jordbær. Hvilke andre spill får deg til å gaule sangtekster av full hals mens du later som du er en kjekkas i sort-hvitt fra 40-tallet? Final Fantasy-serien. Er litt lame å ta hele serien i ett kanskje, men noe annet tar for lang tid. Det er så mye awesome musikk i de spillene, i sær kampmusikk. Andre spill som har veldig gode soundtracks er Jazz Jackrabbit 2, Heroes III (den kampmusikken som ble postet tidligere vekker fantastiske minner! Hotseat ftw!), Age of Empires I & II (stemning!) og mange fler. Må nevne Battlefield 1942 da jeg har hatt gleden av å høre den spilt av et symfoniorkester (på "PLAY! A Videogame Symphony"). Det var fantastisk. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Denne bare MÅ være med på listen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå