chokke Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Aquaria og Braid er de to som faller inn i huet mitt først.Ellers har Half-Life 2 ganske bra, og radioen i Fallout 3 er herlig :!: . Og ja, Heroes of Might and magic 3 . For å ikke glemme Command & Conquer Red Alert. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Silent Hill: Homecoming Desidert beste i mine øyne, triste og mørke sanger som passer perfekt til spillet. Andre som også er bra: Darksiders: Wrath of War Zelda: Ocarina of Time World of Warcraft Call of Duty: Modern Warfare 2 Endret 27. januar 2010 av Andrraz Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 What, SH:V sitt soundtrack var jo i grunn bare dritkjedelig og uinspirert i forhold til de andre spillene i serien sine soundtrack. Og jeg er ikke enig i at det er noen smakssak i og med at det følger samme oppskriften som de andre, det er ikke noe nytt. Med mindre man liker dårlig, da. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har ikke sett Bioshock nevnt i tråden, kanskje ikke tidenes beste men i min topp 10 er det for gjennomført musikk i forhold til tiden historien er satt i. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg vil si at Kotor har en nice soundtrack, generelt synes jeg nesten alle spillene til Bioware har god lydkvalitet og gode soundtracker. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Må si FF spillene her. IX og X spesielt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, den melodies of life prøvde jeg å lære på keyboard en gang, det må jeg gjøra igjen. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Må si FF spillene her. IX og X spesielt. Se filmen hos Youtube . Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ingen som har nevnt MW2? Når du starter singleplayer så kommer det jo en fet soundtrack! Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Av alle spillene jeg har spillt er det kun 2 som skiller seg ut. Final Fantasy Tactics og Super Metroid (Holdt på å dø da jeg fant ut kem som skulle lage musikken til FF12, så det soundtracket ligger sånn halvveis på listen her) Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Super Metroid har kanskje det beste soundtracket, ja. Hitoshi Sakimoto har forøvrig komponert mange spillsoundtracks, sjekk ut Vagrant Story og Breath of Fire: Dragon Quarters! Begge er kongespill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Mye bra musikk nevnt allerede. I nyere tid seiler Mario Galaxy opp som en favoritt. Når jeg jeg kom til Gusty Garden-galaksen første gang måtte jeg rett og slett stoppe opp og nyte musikken i noen minutter. Er ikke mange spill som klarer det hjemme hos meg. Ellers har tidenes spill også tidenes spillmusikk Endret 27. januar 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) jeg tror at splinter cell conviction vil få et bra soundtrack. bakgrunnsmusikken på nettsiden høres i alle fall lovende ut. edit: jeg har ikke spilt fable 1 på lenge, men jeg mener å huske at det var god musikk der. innser at musikk i spill er ganske viktig for andre enn meg. Endret 28. januar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mafia Saints Row 2 GTA Vice City Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dragon Age og Need For Speed: Hot Pursuit II(ikke at musikken egentlig er noe å skryte av, men fy å det fenget når man var yngre!) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Carmageddon 2: Carpocalypse now, mitt første møte med iron maiden. herlig spill Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen av mine favoritter: http://www.youtube.com/watch?v=Tb-gI_pFog0 - Hell march fra Red Alert - Central Park fra Last Ninja 2 - Opening score for Final Fantasy VI Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Metal Gear Solid. Enough said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå