Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 jeg begynte bare å lure på hvilke spill som har de beste soundtrackene. hos meg er halo serien, bortsett fra ODST, helt på topp. super mario har jo den ikoniske musikken som de fleste liker. har noen mario spill på gameboy og elsket musikken. har mario spillene enda den gode musikken? liker splinter cell musikken som endres etter hva som skjer og skaper stemning. hva mener du er de beste soundtrackene? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Zelda Silent Hill World of Warcraft Elder Scrolls er spill med masse god musikk. Av tittel-spor digger jeg Super Mario, Battlefield, Sonic etc. Endret 19. januar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Våger meg ut på dypt vann her, men Need for speed 3: Hot pursuit har mange klassikere. Lenke til kommentar
Episong Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kan ikke svare kun ett spill. Mange av Final Fantasy-spillene (FFVII-FFX), Kingdom Hearts, noen klassiske 8-bitlyder fra et utvalg NES-spill (blant annet Megaman og Super Mario) og noe av Oblivion IV: The Elder Scrolls er verdt å høre på. Tommel opp for Zelda. Jeg skulle forøvrig ønske at musikken i Dragon Age: Origins var mer minneverdig. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det ikke bedre å spørre hvilken komponist som er best? Er mange som lager til flere spill. Som jeg kommer på: Fallout 3, Dragon Age: Origins, Uncharted 2, Baldurs Gate 2, Ocarina of Time, Warcraft III, Oblivion, Guild Wars. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg legger til Shadow of the colossus og NFS Underground Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Originale Command & Conquer. Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Digger musikken i Final Fantasy IX, Dungeon keeper 1, Metal gear serien, introen i Hitman Blood money. Sikkert mange fler og, men husker ikke alle Endret 19. januar 2010 av super_1990 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Shadow of the Colossus Persona 3 Persona 4 Bayonetta No More Heroes Final Fantasy (så godt som hele serien bortsett fra X-2) Earthbound (Mother 2) Mother 3 Donkey Kong Country 1 og 2 Metal Gear Solid (hele serien) The Legend of Zelda (de aller fleste i serien) Super Mario (igjen, de fleste i serien) Silent Hill (alle i serien) Kingdom Hearts 1 och 2 Noen personlige favoritter, jeg er soundtracknerd :') Endret 19. januar 2010 av Patney Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mafia. (Og Zelda-serien selvfølgelig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 fallout 3? kan ikke huske at det var musikk der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Så du husker ikke noe av den karakteristiske 40-tallsmusikken? Et lite eksempel: Endret 19. januar 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mafia. Mafia, har slik en stemningsfull musikk. Warcraft serien har også god musikk. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Av de relativt få spillene jeg har spilt: Grim Fandango Baldur's Gate 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Goldeneye har episk musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Cosmo's Cosmic Adventure Superfrog 'Splosion Man Street Rod 1 og 2 GTA 1, 3 og Vice City Saints Row 2 Quest for Fame Tony Hawk's Pro Skater 2 Transworld Snowboarding Fallout 3 Devil May Cry 4 Super Mario World Super Mario 3 Donkey Kong Country Dragon Age: Origins Command & Conquer: Red Alert 3 Battlefield: Vietnam Fable: The Lost Chapters Zool 1 og 2 Jazz Jackrabbit Hmm, ble flere enn jeg hadde planlagt dette. Vel, det er bare uhorvelig vanskelig å velge mellom de. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Liker Morrowind sin, finner meg selv i å nynne på melodiene stadig vekk Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Lemmings Monkey Island 1 Commando Loom Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Første jeg tenkte på var Morrowind og Metal Gear Solid. Men Lineage 2 og Aion har også fantastiske soundtracks. Kunne sikkert ramsa opp en haug av spill musikk jeg elsker xP Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå