orodreth Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har litt problemer med skjermen nå. etter en times bruk forsvinner bildet fra skjermen, selv om skjermen forsatt er på. bildet nekter å komme fram igjen selv om jeg rører musa, trykker på knapper, til og med slår skjermen av og på. bildet kommer tilbake viss jeg restarter pcen, men det er jo litt kjipt viss jeg gjør noe viktig! skal jeg bare gi opp skjermen. penger er jo et problem! Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 etter en times bruk forsvinner bildet fra skjermen, selv om skjermen forsatt er på. bildet nekter å komme fram igjen selv om jeg rører musa, trykker på knapper, til og med slår skjermen av og på Slik du beskriver dette, kan det like gjerne være skjermkortet som er problemet. 8) Foreslår at du f.eks. sjekker skjermen på en annen PC, evt. får lånt deg et skjermkort som du kan prøve i din egen maskin. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 det er skjermen. har prøvd med flere skjermkort ja. mange flere skjermkort. :o Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 det er skjermen. har prøvd med flere skjermkort ja. mange flere skjermkort. :o Hmm... Det høres bare litt rart ut at du må restarte PCen for å få bildet tilbake. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har du skjekket instillingene for når skjermen skal gå i standby? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Gamle skjermen min var sånn. Den ville ikke komme tilbake etter at windows hadde skrudd den av. Sett strømsparerinnstillingene til aldri å skru av skjermen Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Gamle skjermen min var sånn. Den ville ikke komme tilbake etter at windows hadde skrudd den av. Sett strømsparerinnstillingene til aldri å skru av skjermen jeg har satt windows til aldri å slå av skjermen. det er bare skjermen som er herpa. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 et annet litt viktig spørsmål: har du prøvd skjermen på andre datamaskiner? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 et annet litt viktig spørsmål: har du prøvd skjermen på andre datamaskiner? skal prøve det! Lenke til kommentar
connect Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har du prøvd å ta ut skjerm-kabelen, og/eller strømkabelen når den klikker? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 en kamerat hadde samme problemet, og da gikk skjermen rett og slett varm så den trengte en liten pause med kontakten ut en stund. prøvd å trekke ut kontakten og vente litt også sette inn igjen? edit: ops.. så nettopp at han over stilte samme spørsmål. TABBE! :oops: 8) Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tippar problemet ligger i windows.... høyrest rart ut at den virkar fint kvar gang du restarter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå