Entity extraction Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Har et ASUS P6T SE, X58, og har Mushkin DDR3 6GB på det. Funderer på å kjøpe 6 Gb til og dermed fylle opp alle slots. Leser på bl.a tomshardware at enkelte får ustabilitet og latency issues ved å fylle opp alle slots. Noen som kan bekrefte \ avkrefte dette? Kjører w7 x64 ultimate takk for svar Endret 19. januar 2010 av b@rgen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 har lest litt om det, men det er i tilfeller med jalla jalla RAM av diffuse merker... btw er det noen grunn til at du trenger 12GB RAM? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 har lest litt om det, men det er i tilfeller med jalla jalla RAM av diffuse merker... btw er det noen grunn til at du trenger 12GB RAM? trenger og trenger Merker når jeg kjører litt tyngre saker som rendring av HD video samtidig med andre ting at minne forbruket går litt i taket, og at maskinen dermed henger litt etter med tanke på hva jeg kan gjøre samtidig. Minne er ikke akkurat dyrt, så det handler mest om det vil medføre ustabilitet å fylle opp Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 om det er HD rendering det er snakk om så kjør på sier jeg... spurte bare fordi 95% av de som sier de skal ha mye ram, sitter enten å surfer vg.no eller spiller cs 1,6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå