hanaud Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har lagd en film i Pinnacle Studio 8. Hvordan får jeg brennt denne filmen ut på en CD som kan leses og vises på en DVD spiller? Hva gjør jeg helt fra starten av? Trenger jeg no ekstra programmer? Osv osv... Med vennlig hilsen Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Studio 8 har eget valg for å lage VCD eller SVCD. Disse formatene kan leses i de fleste DVD spillere. Størst sjanse er det at de klarer å lese VCD. Det eneste du trenger å gjøre etter at du har redigert filmen, er å velge "DISC" under "MAKE MOVIE" og velge VCD settingen. Dersom du ønsker det, kan du også lage menyer og slikt for å gjøre det mer spennende. Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Støtter slike formater DVD-menyer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Nei, ingen menyer, bare filmen i VCD/SVCD. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 VCD og SVCD støtter menyer, det som kreves er at spilleren støtter Playback Control (PBC) Har selv laget flere SVCD og VCD med menyer uten problemer... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1139215#1139215 Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 PS2-DVD'en støttet ikke s-vcd vet jeg Nå er da ikke den spilleren så utrolig god heller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå