bjørn roger Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei. Har nettopp intallert W7 home på min nye intel 80gb ssd. Intallerte med samme inntillinger i bios som tidligere. dvs at harddiskene kjører i ide mode. Tenkte ikke over det da. Leste i noen tråder her at ssd burde kjøre i AHCI mode pga bedre ytelse.. Stilte bios til dette med da kræsja windows. Måtte stille den tilbake til ide. Så spørsmålet er bør jeg kjøre i AHCI mode og hvordan får jeg til det nå etter at jeg har innstallert? mvh bjørn r Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Stikk innom SSD tråden. Prøv evt. SSD benketråden hvis du ikke får svar der. Jeg vet at noen av de som er mest aktive der, har oppskrift på hvordan man gjør det. Endret 19. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Stikk innom SSD tråden. Prøv evt. SSD benketråden hvis du ikke får svar der.Jeg vet at noen av de som er mest aktive der, har oppskrift på hvordan man gjør det. Takk skal du ha. Fant svar der og prøver i kveld. mvh bjørn r Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hei. Fikk det til nå. Fant svaret i posten du linket til. En liten registerendring var det som skulle til. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå