TeSp Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Huh??? Jeg bootet opp pcen min i går også sa hun søte damen som sier at maskinen booter fra operativ systemet at CPU not installed.... Også booter den? Hmmmz...... Ja det er asus HK. Hva kan være feil? Hun har aldri sagt dette før.... Så jeg lurer på hva dette skal bety... Takker.. Lenke til kommentar
frans Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hun lever kanskje et kjedelig liv.. Min sier stadig vekk: "System failed memory test. Now booting from operating system" el. uten det er noe galt fatt. Hvis nå CPUen virkelig ikke var installert, hadde nok ikke meldingen kommet. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Ja det samme sier hun hos meg og.. Så du tror hun bare er litt klikk? Eller burde jeg åpne maskinen og se om vifta går rundt osv... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dama i boxen får litt for lite kos kanskje Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Merkelig. Maskinen booter ikke opp uten cpu iaff. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hun ombestemte seg vel.. Har hatt litt erfaring med at damer endrer meining fort Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 flash bios om problemet vedvarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå