Gå til innhold

Spillertråd - Wojciech Szczęsny

invalid_user

Anbefalte innlegg

http://younggunsblog.co.uk/2010/11/szczesny-refuses-to-discuss-arsenal-extension/

Szczesny aventer. Forferdelig hvis vi skulle miste han. Sykt potensial.

Syns vi skal selge Almunia og la jordbærplukkerne kjempe om plassen.

Tror nesten vi kan si takk og farvel til Szczesny. Han vil ikke signere ny kontrakt om han ikke er nr 1 i løpet av sesongen og det kommer ikke til å skje. Tviler på at Wenger synes det er spesielt morsomt å bli utpresset på denne måten uansett hvor god Szczesny er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck off. Jævla arrogante drittsekk av polskekukstøvel. 20 år gammel og krever at han skal bli vår førstekeeper ellers så stikker han? Spesielt i denne tiden når Fabianski imponerer?

Dra meg baklengs og stikk langt til helvete. Vil ikke ha deg om du skal være slikt.

Lenke til kommentar

Helt enig Big Tone. Nesten litt forbausende av en som startet vår sesong som 3.keeper, og nærmest kreve førstekeeper-plassen, eller så takker han for seg og går. Wenger kommer til å la han dra, dette er noe verken Wenger eller de fleste supportere liker.

At det kommer ut i den tida Fabianski har tatt store steg, og nærmest storspiller(Arsenal standard) er det også utrolig uprofesjonelt. Herregud..

Lenke til kommentar

De som har Arsenal TV Online kan høre på pre Shaktar pressekonferansen. Der sier Wenger at han ikke forstår noe av utsagnene til Szczensy. Han sier basically at de er usanne og at de fortsatt holder samtaler med keeperen. Vi får bare vente og se hva som skjer her, men det kan virke som at sitatene er fabrikerte og/eller tatt ut av kontekst.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Visste vel forsåvidt det mesteparten av tiden, men så kult han forklarer situasjonen på Twitter i tillegg. Startet å følge han nå.

Jeg vet hvor mye Youtube kan lyve, men så utrolig mange klasseredninger kan ikke lyve. Han må jo nesten ha reddet Brentford fra nedrykk denne sesongen:

http://www.youtube.com/watch?v=brPWeQIc4Eo&feature=related

Endret av Elastico
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Tech 9 har blitt bedre.

Han er fortsatt dårlig på lange utspill, begge illustrasjonene viser jo det. Dessuten synes jeg ikke det er helt relevant å trekke konklusjoner utifra sammenlignen mellom Wigan og United kampene. United er jo bedre organisert, og generelt et mye sterkere lag, og vil vinne utspillene lettere. Når det er sagt, så er jeg stor fan av gutten :)

Lenke til kommentar

Han har ikke teknikk nok til å slå særlig langt. Det er naturlig at det går på bekostning av hvorvidt han treffer der han sikter eller ikke, når han først skal prøve å slå langt. Er ikke det logisk? Jeg er ikke helt sikker. Hadde vært spennende å se sammenligning med fabianski.

Lenke til kommentar

Helt klart, gutten sliter enda litt med lange utspill. Heldigvis er ikke det så sinnsykt viktig for en Arsenalkeeper, da vi er mye bedre når vi bruker korte. Jeg bare sier at han kunne hatt distribusjon som en gud og fremdeles fått en god del feilpasninger vis han hadde satset på lange utspill :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Linky

Endelig!! :love: Jeg visste at han kom til å klare det! Han har mange områder som trenger forbedring, men han er likevel vår klart beste keeper imo. Wojciech er bare 20 år, og kan potensielt være vår førstekeeper de neste 15+ sesongene. Jeg føler meg veldig sikker på at han kan bli vår beste keeper siden Seaman.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...