Gå til innhold

Spillertråd - Wojciech Szczęsny

invalid_user

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ham meget godt. Han har storspilt for reservelaget, reddet Brentford fra nedrykk og var i følge rapportene vår beste keeper i pre-season (på treningsfeltet). Likevel har han bare fått én kamp for førstelaget, hvor han faktisk holdt nullen. Fabianski har vært rævva nesten hver gang jeg har sett ham. Likevel får ikke Szczesny sjansen han har gjort seg fortjent til.

Jeg håper Wenger gir Fabianski og Szczesny en omgang hver i dag. Wojciech er et keepertalent av ypperste verdensklasse, og det vet han godt selv. Får han ikke sjansen hos oss snart, vil han finne seg en ny arbeidsgiver.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ham meget godt. Han har storspilt for reservelaget, reddet Brentford fra nedrykk og var i følge rapportene vår beste keeper i pre-season (på treningsfeltet). Likevel har han bare fått én kamp for førstelaget, hvor han faktisk holdt nullen. Fabianski har vært rævva nesten hver gang jeg har sett ham. Likevel får ikke Szczesny sjansen han har gjort seg fortjent til.

Jeg håper Wenger gir Fabianski og Szczesny en omgang hver i dag. Wojciech er et keepertalent av ypperste verdensklasse, og det vet han godt selv. Får han ikke sjansen hos oss snart, vil han finne seg en ny arbeidsgiver.

Wojciech er ikke med i troppen engang, så det er umulig.

Lenke til kommentar

Hvor har du sett troppen?

Han sa selv han ikke var med? Regner med det at Fab + Vito som er keeperene i dag.

Kontrakten hans går forøvrig ut etter denne sesongen. Ser ut som det blir en ny Merida her...

Stemmer det. Overså den biten.

Szczesny vil være et langt større tap enn Merida. Vi har nok av offensive talenter, mens Wojciech har potensial til å bli vår klart beste keeper siden Seaman. Men dette kan være en god ting. Kanskje Szczesny bruker kontraktsituasjonen som et ultimatum for å få flere sjanser for førstelaget.

Lenke til kommentar

Hvor har du sett troppen?

Han sa selv han ikke var med? Regner med det at Fab + Vito som er keeperene i dag.

Kontrakten hans går forøvrig ut etter denne sesongen. Ser ut som det blir en ny Merida her...

Stemmer det. Overså den biten.

Szczesny vil være et langt større tap enn Merida. Vi har nok av offensive talenter, mens Wojciech har potensial til å bli vår klart beste keeper siden Seaman. Men dette kan være en god ting. Kanskje Szczesny bruker kontraktsituasjonen som et ultimatum for å få flere sjanser for førstelaget.

Tviler på at klubben Arsenal synes det er greit å bli "utpresset" på denne måten. Det taler heller negativt i mine øyne. Når alt kommer til alt har han spilt 1 kamp på førstelaget og har ikke realisert sitt potensiale. Dermed blir det ikke store økonomiske tapet. Tap at et talent er det derimot.

Lenke til kommentar

J. Sanderson indikerer på Facebook at Szczesny-storyen er oppspinn og at han bare gjorde det for å kødde med SkySports og Daily Mirror. Fra Facebbok: "Jamie Sanderson HAHAHAAHA I owned SkySports and The Daily Mirror. That will fucking teach you to copy me, you fucking pricks." Og i kommentarfeltet skrev han dette da noen spurte hva han rapporterte: "Jamie Sanderson I faked a quote, because I'm sick of news outlet stealing my stories. SkySports and the Daily Mirror both used my fake quote and passed it off as their own. Then John Cross kicked off at me for fucking him over!"

Hvorfor verken Szczesny eller Mannone var på benken i går forblir et mysterium.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Arsenal open contract talks with Szczesny

La oss håpe at han signerer så fort som mulig!

Talks had previously stalled over an extension, but the club are believed to have proposed fresh terms of a 5 year deal which would also includes a 20% rise in wages.

Føler at denne klausulen indikerer at vi planlegger å satse mer og mer på ham for hver sesong. 20% økning i lønn hvert år er ganske mye, selv om han sannsynligvis ikke starter med den beste kontrakten.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Arsenal open contract talks with Szczesny

La oss håpe at han signerer så fort som mulig!

Talks had previously stalled over an extension, but the club are believed to have proposed fresh terms of a 5 year deal which would also includes a 20% rise in wages.

Føler at denne klausulen indikerer at vi planlegger å satse mer og mer på ham for hver sesong. 20% økning i lønn hvert år er ganske mye, selv om han sannsynligvis ikke starter med den beste kontrakten.

Håper han signerer. Ville vært katastrofe hvis han forlot oss gratis neste sommer. Dessuten har han nå fått en kamp for a-laget i ligacupen og har gått forbi Mannone i picking order. Det bør vel sende et signal om at Arsenal vil satse på Szczesny. Håper jeg i hvertfall!

Lenke til kommentar

“An offer has been made,” said the manager at Friday’s press conference. “We are negotiating with him and try to extend his contract. He wants to stay, I want him to stay, so basically [a] plus plus [a] plus should be [a] plus!”

:D

Haha, fett utsagn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...