Benbjo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Szczesny er svær, autoritær, god i feltet, god til å kommandere forsvaret og han har noen reflekser som jeg knapt har sett maken til. Han kommer uten tvil til å bli en fantastisk keeper. Men vi må huske at han enda ikke har prøvd seg på PL-nivå. Jeg tror han allerede er bedre enn Almunia, uten at det sier så mye. Som jeg har sagt mange ganger før, så håper jeg at vi kjøper en gammel rutinert keeper som kan gjøre en god jobb i ett eller to år mens Szczesny lånes ut. Jeg håper virkelig at Szczesny kan spille seg inn på førstelaget i løpet av den kommende sesongen, for jeg er en stor fan av ham, men jeg tror dessverre ikke at det er realistisk. Enig i det du sier, men det kan faktisk ikke bli dårligere enn Almunia og Fabianski. Det er ikke mulig. Jeg på 171 hadde gjort en bedre jobb... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 håper han får spilt i en championship klubb neste sesong for å så bevege seg opp til PL nivået. Kanskje for Birmimham ? Foster er jo ikke akkurat noe å skryte over. Han er en spennendes spiller og jeg tror han kan kjempe seg til å bli en av verdens beste keepere. Håper han holder seg i Arsenal og ikke stikker til Spania, for der kommer helt sikkert noen til å sikle på ham når de ser gjennombruddet hans og hvor god han er. Men en sikker keeper i mål som forhåpentligvis Szczesny kommer til å bli, vil Arsenal vinne og vinne og vinne Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 håper han får spilt i en championship klubb neste sesong for å så bevege seg opp til PL nivået. Kanskje for Birmimham ? Foster er jo ikke akkurat noe å skryte over. Han er en spennendes spiller og jeg tror han kan kjempe seg til å bli en av verdens beste keepere. Håper han holder seg i Arsenal og ikke stikker til Spania, for der kommer helt sikkert noen til å sikle på ham når de ser gjennombruddet hans og hvor god han er. Men en sikker keeper i mål som forhåpentligvis Szczesny kommer til å bli, vil Arsenal vinne og vinne og vinne Utlån til BHam neste sesong hadde faktisk vært perfekt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Det tviler jeg på. McLeish kommer til å satse på Foster. Man betaler ikke £5m for en keeper slik at han skal sitte på benken. Wojciech kunne jo gått på lån til Blackpool. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 hadde vært en mulighet det og, så rykker de kanskje ikke ned ? hehe Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Rykke ned? Er du gal mann? Blackpool skal jo vinne hele dritten til neste år! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En spennende keeper. Men nå mener jeg at han burde hvertfall gå haket opp, og spille hvertfall i Football League Championship, kanskje til og med i Premier League. League One holder ikke... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noko av det artigaste med Arsenal-fans (inkludert meg sjølv) er at samtidig som vi ropar på at Wenger skal kjøpe inn erfarne og etablerte spelarar, vil mange at ein 20-åring med erfaring frå League One skal få sjansen i mål. Han ser absolutt lovande ut, men gi han heller eit par år til på utlån i større klubbar før han blir kasta til løvene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 "I want to fight for my place, whatever that means," he told Arsenal.com after featuring against Barnet. "I don't want to give up my place at Arsenal to go on loan. I went on loan last year, I have proved that I can do a job for Arsenal and now I want to see if I can really do it. "If I get a chance to prove myself as an Arsenal No 1 then I will take my chances but I just want to get as many chances as I can and show everyone what I am made of. "I think everybody has got the same target for the pre-season and that is get your place in the team and that is exactly what I am doing." "If I don't have a chance to get regular football at Arsenal then I will have a chat with the boss and maybe they will put me on loan," he said. "But at the moment I am only focused on Arsenal." Bra at han har ambisjoner. Ser gjerne at han spiller seg til fast plass på førstelaget i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 La gutten gå på utlån denne sesongen også, og til en klubb som er under Premier League. Spilte han ikke i 3.divisjon eller noe ifjor? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jepp, han spilte i League 1. Der reddet han Brentford fra nedrykk nærmest på egenhånd, og fikk stående applaus i sin siste kamp. Et helt vanvittig talent med vinnermentalitet. Et utlån til et bunnlag i PL eller et topplag i Championship hadde ikke skadet, men hvis han er god nok og klar psykisk, vil jeg selvsagt se ham i buret vårt så fort som mulig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Vår fremtidige #1 nailer torsdagens cross bar challenge: http://www.youtube.com/watch?v=_RAvKGurKxs Sjekk ut Ronaldo-imitasjonen! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Szczesny var mer patent enn Fabianski idag spør du meg. Keeperplass-diskusjonen er håpløs, en klassekeeper hadde gitt litt trygghet til forsvarsrekka vår. I dag var hele bakredel av laget som enjævla russisk rullet, hver gang det var angrep. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Szczesny var mer patent enn Fabianski idag spør du meg. Keeperplass-diskusjonen er håpløs, en klassekeeper hadde gitt litt trygghet til forsvarsrekka vår. I dag var hele bakredel av laget som enjævla russisk rullet, hver gang det var angrep. Ja, forsvaret vårt er helt latterlig. Det kommer til å renne inn mål på dødball denne sesongen når alle lag nå vet at det bare er å pakke inn keeperen vår så blir det mål. Dog synes jeg ikke Szczesny var god nok heller, men bedre enn Fabianski. Han har vel ikke gått en eneste kamp uten en brøler for oss? Den i dag tok virkelig kaka. Nesten værre enn Green mot USA. Snuble over sin egen spiller. Håpløst. Det Szczesny trenger er kamper på høyt nivå. Du så han ble usikker på det første målet til Legia. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ser gjerne at Szczesny starter mot Liverpool, hvis vi ikke henter en ny keeper. Det jeg sa om Fabianski i en tidligere tråd trekker jeg tilbake. Han er rett og slett for lav og fysisk svak. Han får juling på cornere. Med Szczesny i mål følte jeg meg betydelig tryggere når vi fikk cornere imot. Fabianski kan bli en virkelig god keeper, men ikke i PL. Szczesny for president! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har hvertfall alltid sagt at Fabianski tar igjen det han mangler på høyden på refleksene i stedet. Han har syke reflekser, men det har Szczesny også, viser det seg. Spill med Wojciech i mål om vi ikke skaffer en rutinert og god keeper, sier nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://younggunsblog.co.uk/2010/09/szczesny-launches-attack-on-wenger/ Håper virkelig at dette er fabrikert. Hvis ikke er det skremmende. Skal vi miste et av verdens største keepertalenter på grunn av Wengers stahet? Katastrofe at han er bak Fabianski i køen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://younggunsblog.co.uk/2010/09/szczesny-launches-attack-on-wenger/ Håper virkelig at dette er fabrikert. Hvis ikke er det skremmende. Skal vi miste et av verdens største keepertalenter på grunn av Wengers stahet? Katastrofe at han er bak Fabianski i køen. J. Sanderson lyver nok ikke. Flott at vi endelig har et keepertalent og så forsvinner han. Genialt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 J. Sanderson er påliteligheten selv, men det vet jeg ikke om Gazeta Wyborcza er. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Utrolig merkelig utsagn, hvis vi tar dette for god fisk. Jeg skjønner at han er frustrert når han ser på kvaliteten på keeperne over seg, men han må også huske på at han er kun 20 år gammel, og fullstendig utestet på dette nivået. Det er grunn til å tro at han vil takle nivået etterhvert og bli en klassekeeper, men Wenger er under nok press som det er med å slippe til for mange unge spillere på en gang, så Szczesy får finne seg i å vente. Wenger har jo også flere ganger gått ut å sagt at han ser Szczesny som en framtidig nr 1 for oss. Hvis tålmodigheten renner ut i en alder av 20... så har kanskje ikke polakken det som trengs i topplokket. “I’m ready to play at highest level but I need a club that believes in a 20-year-old. In Arsenal there’s no such bravery. My main goal is to play for Arsenal, but if there’s a move option, we’ll have words.” Dette er jo bare piss, og senker kredibiliteten til fyren enda mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå