invalid_user Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 God damnit, ser ut som den jeg har er fake... Denne har jeg, mens denne her virker å være den ekte mtp. det står hvem han er i relationship med. Hun er forøvrig 4 år yngre enn han. Det kan vel være et tegn på fake profile det og? Hadde vært weird om Szczesny var sammen med en 15/16-åring. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hehe, det er neimen ikke lett. Jeg trodde jeg var venn med Arsene Wenger en stund, helt frem til jeg leste statusmeldingene hans Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Noen kommentarer fra intervjuet med Paul Fletcher: Fantastic to see some proper recognition for Wojciech, he's been incredible for the Bees since November. We were on a very, very poor run of form when he came in and he almost single-handedly increased confidence in the entire team. Performances against Norwich, MK Dons, Southampton and Carlisle stand out for me, and it's nice to see the Norwich fan agreeing above. In 19 years as a season ticket holder at GP, I can honestly say I have never seen a better keeper at our level, and every game I watch him in a Brentford shirt is a privilege. He is too good for our level! Some of his saves have been breathtaking, and if he carries on producing the same level of performances, then I have no doubt at all that he will become Arsenal and Poland's number one for many years. Brilliant read, thanks Paul. I'm surprised he managed a full debut for the poland nationl side with Fabianaski, Kuszcak (ignore the spelling !), Dudek, Boruc and Zulaska (who was a cracking player last season at least). Any idea why he managed to get above all of those (and i'm assuming there are others scattered across europe) in the polish pecking order ? Thanks. Dominic - "why did he get above all of those in the Polish pecking order?" Simple: he's that good. There seems to be one major problem with goalkeepers playing at the very top level - concentration. Playing at Brentford he is probably involved a fair amount with the game, as they are near the bottom of the league. However, playing for Arsenal is different. You have nothing to do for long periods then are called upon all of a sudden. Keepers can switch off in these circumstances. Staying mentally involved when you don't have a touch for 20 minutes can be difficult for some players. This, in my opinion, is why some keepers have the problem of stepping up to a better team.[/Quote] Høres veldig spennende ut, selv om den siste kommentaren er veldig sann. Tror det er anderledes å spille for ne nedrykkstruet League One-klubb og Arsenal. I Brendtford er han hele tiden opptatt og adrenalinet holder konsentrasjonsnivået oppe hele tiden. Hadde vært ganske kult om han fikk sjansen til å etablere seg som vår førstekeeper, men jeg tror ikke det skjer helt ennå dessverre. Tror ikke Wenger har gitt opp verken Almunia eller Fabianski ennå, og han tenker vel at de "fortjener" sjansen mer ettersom de er eldre. Kunne vært kult å sette Szczesny i en nyopprykket PL-klubb neste sesong. Eller i det minste i Championship, for til og med en Brendtford-supporter gjennom 19 år innrømmer at han er alt for god for det nivået. Endret 10. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Wojciech Szczesny Stockport 0-1 Brentford Saturday, March 20 Wojciech Szczesny kept a clean-sheet as Brentford registered a 1-0 away win over Stockport on Saturday. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 På lørdag holdt Szczesny buret rent NOK en gang. Kan du ikke bare komme tilbake til Arsenal nå, og kaste Almunia på hodet og rævva ut av førstelaget? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 På lørdag holdt Szczesny buret rent NOK en gang. Kan du ikke bare komme tilbake til Arsenal nå, og kaste Almunia på hodet og rævva ut av førstelaget? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 På lørdag holdt Szczesny buret rent NOK en gang. Kan du ikke bare komme tilbake til Arsenal nå, og kaste Almunia på hodet og rævva ut av førstelaget? Vil bare nevne at J. Sanderson ikke er så veldig imponert over Szczesny. Wojciech Szczęsny racked up another 90 minutes for Brentford in the crunch derby with Millwall. The highly rated stopper made a selection of good and scrappy saves as his mixed campaign continues. He was denied a clean sheet, and Brentford were denied the win, when Paul Robinson struck in the 75th minute. He’s made many fantastic, but also made lots of mistakes which haven’t been reported. Notice the positive articles have dried up recently? his form has slipped a bit. Not quite ready to be Arsenal’s number 1 yet. Er bare å glemme Szczeny. Selv om han gjør mange gode redninger gjør han også mange tabber som gjerne ikke blir nevnt pga de gode redningene. Blir heller ikke bedre av å bli kastet inn i målet til en klubb som kjemper i toppen hvert år. Hylekoret hadde begynt etter 2 kamper. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Neste sesong blir nok litt tidlig, men et utlån til en nedrykkstruet PL-klubb eller et Championship-lag som kjemper om opprykk tror jeg hadde gjort ham godt. Tipper han er vår førstekeeper innen de to neste sesongene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Neste sesong blir nok litt tidlig, men et utlån til en nedrykkstruet PL-klubb eller et Championship-lag som kjemper om opprykk tror jeg hadde gjort ham godt. Tipper han er vår førstekeeper innen de to neste sesongene. Enig i at han bør lånes ut til en slik klubb. Forutsatt at han får spilletid! Det er ikke bare bare å "låne" ut. Disse klubbene har egne spillere som gjerne vil spille. Så får vi se på progresjonen, men det er faktisk 3 keepere foran i køen og vi vet alle hvor lojal Wenger er mot sine spillere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ny clean sheet mot Bristol Rovers i dag! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 A late wonder save from Wojciech Szczesny earned Brentford a point from a stalemate between two of the League One also-rans.Bristol Rovers looked set to win a game with nothing at stake when substitute Eliot Richard teed up Chris Lines after 81 minutes, but the midfielder's shot from point-blank range was somehow blocked by the diving Bees keeper. Charlie MacDonald hit the post for Brentford in the first half and Leon Legge saw a header bounce off of the top of the crossbar. But there was little between the sides and Szczesny saved well from Andy Williams after 39 minutes. Bees skipper Karleigh Osborne produced two goal-line clearances early in the second half and Szczesny denied Williams again with a brave block to deny the Pirates all three points. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Litt skryt fra Andy Scott Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) "It is reasonable to have the ambition to be No 1 here next season," said the manager. "I believe he is doing extremely well. "I believe one day he will be the No 1 at Arsenal certainly. But we will see next season. It is down to his performances. "But you want as well some experience at our level. You cannot only go with young goalkeepers." - Arsene Wenger Tror nok neste sesong er litt tidlig, men Wojciech er vår førstekeeper innen tre år! Endret 23. april 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Szczesny slapp inn et straffemål i dag da Brentford spilte 1-1 mot Yeovil. Fra Skysports: But it was Brentford keeper Wojciech Szczesny who ensured a point for the Bees with a reflex save to deny Tomlin an injury-time winner. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6vV7caRLDrw Vår fremtidige #1! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Herre min hatt! For noen redninger. Helt sykt. Spesielt dobbeltredningen etter 20 sekunder. Jeg er veldig spent på hvordan han vil takle nivåforskjellen. Er ganske sikker på at spisser i toppklasse ville satt et par av de i mål i stedet for rett på keeper. Lurer også på hvordan han er i feltarbeidet. Er der vi mangler en skikkelig bauta. Almunia og Fabianski er jo katastrofe der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Han er 1,96 meter høy, så jeg tror hvertfall ikke han får like mye juling i feltet som Fabianski. Herregud, så god han kommer til å bli! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Han blir sinnsykt god. Trenger bare erfaring så har vi en keeper i verdensklasse i 10 år minst. Redningen på 1:30 er jo drøy. Begynner nesten å synes at han skal være vår nummer 1 neste sesong. Jævlig fett å se på motstanderlaget som bare tar seg til hodet over at det ikke ble mål. Endret 29. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Szczesny er svær, autoritær, god i feltet, god til å kommandere forsvaret og han har noen reflekser som jeg knapt har sett maken til. Han kommer uten tvil til å bli en fantastisk keeper. Men vi må huske at han enda ikke har prøvd seg på PL-nivå. Jeg tror han allerede er bedre enn Almunia, uten at det sier så mye. Som jeg har sagt mange ganger før, så håper jeg at vi kjøper en gammel rutinert keeper som kan gjøre en god jobb i ett eller to år mens Szczesny lånes ut. Jeg håper virkelig at Szczesny kan spille seg inn på førstelaget i løpet av den kommende sesongen, for jeg er en stor fan av ham, men jeg tror dessverre ikke at det er realistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå