ab101090 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Heisann Har i en stund nå hatt problemer med at både spillekontrollerene og bd-dvd kontrollen ikke vil koble seg til i perioder. Uansett hva jeg gjør vil den bare ikke koble seg til. Jeg må koble den til med usb-kabel for at jeg skal få kontroll.. Det som er merkelig er at jeg bruker de trådløse kontrollerene til og skru på ps3, det er ingen problem, men vil altså ikke styre etter oppstart.. noen som har en ide for hva dette skylles? Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Heisann Har i en stund nå hatt problemer med at både spillekontrollerene og bd-dvd kontrollen ikke vil koble seg til i perioder. Uansett hva jeg gjør vil den bare ikke koble seg til. Jeg må koble den til med usb-kabel for at jeg skal få kontroll.. Det som er merkelig er at jeg bruker de trådløse kontrollerene til og skru på ps3, det er ingen problem, men vil altså ikke styre etter oppstart.. noen som har en ide for hva dette skylles? umidelbart så ville jeg tro at var noe med bluetoothen i ps3. har du siste SW? vet jo at det f.eks kan være lignende problem på mobil sammen med bluetooth og det ikke virker/er ustabilt pga SW er gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå