Gå til innhold

15.6" LED Full-HD 1920x1050 - Funker det?

siNch

Anbefalte innlegg

Noen som har en bærbar med 15.6" LED Full-HD 1920x1050 oppløsning? Jeg bare lurer på om det funker? Blir det ikke veldig smått og hvordan ser det ut under spilling? Regner med man kjører spill på lavere oppløsning en dette? Hvordan ser det ut da?

Hehe. Jeg bare lurer. Ser det begynner å selges en del med denne oppløsningen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Thinkpad med 1900 x 1200 på en 15,4" (15,6"?) skjerm, og synes det er helt supert i Windows.

Spiller lite, men fyrer opp WoW en gang i blant. Der kjører jeg lavere oppløsning. Ser greit ut, men naturligvis ikke like "skarpt" som native oppløsning.

Anbefaler å se på en slik skjerm i virkeligheten før du eventuelt bestiller, jeg kan tenke meg at folk som begynner å få dårligere syn kanskje kan få litt problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har også en 15,4" laptop med 1900x1200, personlig mener jeg det blir for smått, og at man får ikke nok utbytte av den høye oppløsningen. Pikslene blir veldig små. Har en så og si tilsvarende modell til testing som har 1680x1024, og jeg mener dette er en bedre oppløsning til så liten skjerm. En kollega har 17" i samme serie, da begynner det å fungere bra med 1900x1200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...