orodreth Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hva er din etc. bruk! hvor mye etc. bruker du i ditt daglige språk. er det normalt å putte inn etc. i hver setning etc. etc.! ps! jeg bare månger etc. etc. :oops: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 dette vil kansje bli sett på som Men nei jeg bruker aldri etc Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tro eg aldri har brukt etc før Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tro eg aldri har brukt ect før etc ... ikke ect.. PS;: det er en forkortelse av at latinsk ord .. så det så .. PPS: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Spesielt den Bush greia, den var genial! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 sjelden jeg bruker etc. jeg driver for det meste å lager websider, poster spam på forum etc. Ellers liker jeg å være oppe om nettene, å se filmer, lage grafikk etc. (særlig før eksamen). JA til ironi!! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Well then - mitt etc. bruk er ganske spartansk, men når jeg ser tråder som er het på vidda etc. - så lukker jeg dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg