adny Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hei, Først, min nørsk er ikke så bra, så jeg håper dere forstår meg Jeg bare vite om noen vet hvor du kan kjøpe "Wii fit plus inc balance borard" i Stavanger. Jeg finner ikke! --Andy Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har du sjekket med GameStop? To potensielle butikker der: Kirkegata 14, 4006 Stavanger Gartnerveien 16, 4016 Stavanger. Ligger i et kjøpesenter ved navn "Kilden". Lenke til kommentar
adny Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg se nå, det er en "Butikkdiskusjon". Kanskje feil her >.< Lenke til kommentar
adny Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg finner ikke med GameStop i sentrum, det er Kirkegata? men jeg kan prøver Gartnerveien i dag. Takk Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hentet dette fra deres egne sider. Du får nesten bruke 1881.no eller gulesider.no sine kartfunksjoner for å finne det. Og nja, den handler om Wii så sånn sett er den ikke helt feilpostet. Neste gang, bruk butikkdiskusjon derimot. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du kan kjøpe på nettet eller sjekke finn.no Eller du kan dra på spaceworld på amfi madla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå