Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Noen taster på tastaturet er defekte

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen av tastene på den bærbare pc'n funker svært dårlig. Tastene funker noen ganger, men som ofteset er de defekte. Noen som peiling på om det er noen innstillinger, eller om jeg bare må formatere?

Takker for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik det høres ut på trådstarter er enkelte taster slitt og har fått nedsatt funksjonalitet pga. dette. Tror ikke en kan formatere dem bra igjen desverre. Her er det vel 3 ting som kan forsøkes. Enten kan du ta forsiktig av de knappene som har problemer og se om du kanskje kan rengjøre under dem. Mulig det ligger litt ostepopp e.l. som gjør at knappen ikke fungerer skikkelig. De to andre alternativene er å bruke enten et eksternt tastatur, evt. kjøpe nytt tastatur til din bærbare PC. Da kommer jo det kanskje litt an på hvor gammel den bærbare PC'en er og hvor mye penger du vil legge ut på den. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hadde mye rart på pc'n, så jeg formaterte. Nå funker alt som det skal. Hørte med en kamerat av meg, han har hatt det samme problemet med denne type pc, men funket altså å formatere. Høres rart ut, veldig overrasket over at det funket....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...