TGB Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Modell: Helle Prøvde noe helt nytt (for min del) på lysfronten, kom gjerne med kommentarer. Bilde er rimelig lite redigert, rask healingbrush på et par små-arr samt curves og kontrast-justering. 3 lys benyttet (kickers bak, 2 stk), en gigantisk octabox foran med halv styrke av de bakre lampene samt en reflektor for å redusere skygge-effekten i ansiktet. Skulle jeg gjort det på nytt hadde jeg nok redusert styrkeforskjellen mellom lamper bak og lampe foran. Endret 19. januar 2010 av TGB Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sikkert fint modell bilde det der, men syntes bakgrunnen så litt "komprimert"/støyete ut!? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hva har støy på bakgrunnen noe med saken å gjøre? kompirmert jpg fil etc.. angående lyset.. noe hard til håret.. og hard på kantene.. ellers ok.. Ville hatt det mer mykt med tanke på klær som er valgt her. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hva har støy på bakgrunnen noe med saken å gjøre? kompirmert jpg fil etc.. angående lyset.. noe hard til håret.. og hard på kantene.. ellers ok.. Ville hatt det mer mykt med tanke på klær som er valgt her. Nettopp det som var greia, om det er slik eller om det er et resultat av komprimert jpg fil Lenke til kommentar
telealf Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Flott posering, synes det funker bra at hun ikke viser hendene. Jeg har ikke kompetanse til å si noe om lyssetting, men synes det ser bra ut. Det eneste lille jeg kan ønske annerledes er litt mindre sprik i farger mellom ansikt, genser og bukse, dvs hovedelementene. På den annen side ville kanskje bildet bli kjedeligere med mer like fargetoner? Lenke til kommentar
boos Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg ville ha klippet litt av bakgrunnen på venstre side. Modellen vil da etter min mening få en bedre plassering i bildeflaten. boos Lenke til kommentar
ferik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes fargene i ansiktet hennes ikke ser naturlig ut. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men for meg så var det noe som ikke stemte helt. Ellers likte jeg posituren hennes Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ett av dine bedre bilder. Lyset funker bra og posituren hennes er pen. Liker ikke det hun gjør med munnen, mulig jeg ville ha fått henne til å løftet opp haka litte granne. Ellers ett godt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå