Gå til innhold

BK: Experimenting with lights


TGB

Anbefalte innlegg

Modell: Helle

 

Prøvde noe helt nytt (for min del) på lysfronten, kom gjerne med kommentarer. Bilde er rimelig lite redigert, rask healingbrush på et par små-arr samt curves og kontrast-justering. 3 lys benyttet (kickers bak, 2 stk), en gigantisk octabox foran med halv styrke av de bakre lampene samt en reflektor for å redusere skygge-effekten i ansiktet. Skulle jeg gjort det på nytt hadde jeg nok redusert styrkeforskjellen mellom lamper bak og lampe foran.

post-182759-1263862685_thumb.jpg

Endret av TGB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva har støy på bakgrunnen noe med saken å gjøre? kompirmert jpg fil etc..

 

angående lyset.. noe hard til håret.. og hard på kantene.. ellers ok.. Ville hatt det mer mykt med tanke på klær som er valgt her.

 

Nettopp det som var greia, om det er slik eller om det er et resultat av komprimert jpg fil :thumbup:

Lenke til kommentar

Flott posering, synes det funker bra at hun ikke viser hendene. Jeg har ikke kompetanse til å si noe om lyssetting, men synes det ser bra ut. Det eneste lille jeg kan ønske annerledes er litt mindre sprik i farger mellom ansikt, genser og bukse, dvs hovedelementene. På den annen side ville kanskje bildet bli kjedeligere med mer like fargetoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...