xelerator3t Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Har hatt et problem med internetten på stasjonær pc og xbox..putslig en dag jeg satt og surfet datt nettet ut. Har prøvd og restarte routern opp til flere ganger uten hell. Fikk meg tak i usb trådløs dongle til stasjonæren og da funket det trådløse, men ikke med kabel.Får heller ikke xboxen opp på nett igjenn,verken med kabel eller trådløs..virker som den ikke får tildelt ip eller noe sånt.nå funker bare den stasjonære med trådløs kort og bærbarn i huset funker også med trådløs.Har ikke så god peiling..isp sa at routern funket som den skulle osv..noen som har peiling? Har router av typen : Product Name:(tilgin) Vood 453W_B | 453W_B_AS0000-03_05_08_08 Edit: fikk heldigvis nett på xboxen nå..måtte adde mac adressen til xboxn og statisk ip i routeren så funket det! men oppdaget at nettet på xboxen er uffatelig tregt, hver gang jeg ska spille en fifa kamp så detter jeg ut av kampen.Nettet på stasjonæren funker utmerket.. Da er problemet løst, måtte åpne porter å styr i router. Endret 19. januar 2010 av xelerator3t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå