jtfidje Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Heisann... Kjapt, lite spørsmål: Kan noen vise meg en nettside hvor jeg kan finne alt av hardware til laptoper? På forhånd takk - Jahn Thomas Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 om det er orginaldeler for bærbare du mener så er denne ganske grei, har også noe uorginale deler men de er tydelig merket. Lenke til kommentar
jtfidje Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Tenker litt sånn som komplett.no... Hvis jeg skal oppgradere den stasjonære maskinen min stikker jeg bare hodet inn på komplett og ser om jeg finner noe jeg liker... Men på komplett finner jeg bare RAM til bærbare... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tenker litt sånn som komplett.no... Hvis jeg skal oppgradere den stasjonære maskinen min stikker jeg bare hodet inn på komplett og ser om jeg finner noe jeg liker... Men på komplett finner jeg bare RAM til bærbare... Nå er det ikke så mye på en bærbar PC som kan oppgraderes, i hvert fall om en sammenligner med en stasjonær PC, men det er da ikke vanskelig å finne følgende komponenter som kan brukes i en bærbar PC: Harddisk Nettverkskort Modem USB-interface FireWire-interface Lydkort ... Men det står ikke samlet under tittelen "For bærbare PC'er" - du må lete/søke innenfor den kategorien komponenter du er ute etter. Lenke til kommentar
jtfidje Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 om det er orginaldeler for bærbare du mener så er denne ganske grei, har også noe uorginale deler men de er tydelig merket. Noen som har fler forslag? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 har du en standard av typen "elkjøp" laptop er det egentlig ikke så veldig mye du kan bytte i den, og bytter du noe som ikke er tilgjengelig ved og bare fjerne et lite deksel (ram,harddisk og trådløse kortet på enkelte modeller) er garantien din baibai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå