Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta jeg liker til sengs men annen gutt?

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Det har seg slik at det er en jente jeg liker veldig godt! Har møttes et par ganger før på fester å har forsåvidt fått en god tone. Det har seg slik at om to helger er det fest igjen hvor begge vi skal. Men jeg har hørt at det er en annen gutt som skal prøve å få henne til sengs. Dette vil ikke jeg skal skje for jeg har lyst til å prøve å bygge opp noe mer. Jeg vet ikke om hun har noe følelser eller noe slikt for meg men føler hvertfall at vi har en god tone. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si eller gjøre noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Si det!

Hvorfor så stresset? Hvis du liker den jenta si det til henne? se hva hun svarer, hvis hun liker deg tilbake så regner jeg med at hun ikke går til sengs med noen andre. Hvis du er ute etter noe mer så er det bare å si det. Si det før det er for sent vær så snill! hehe, har erfaring med sånt. Likte en gutt viste ikke at han likte meg tilbake etter 3 mnd glemmer jeg gutten finner meg noen andre, gutten tar kontakt sier at han liker meg og jeg sitter igjen med noen andre. KOMUNIKASJONSVIKT :p ! hehe.

Lenke til kommentar

Fortell det til henne at du liker henne, og vil se om det kanskje kan bli noe mer.

Det er bedre å angra på at du tok sjangsen på å snakke med henne, enn å angre på att du ikke gjorde det når hun en dag bli sammen med han som prøver å få henne til sengs.

Om du kjenner den andre gutten godt, kan du jo si att du liker jenta, og lurer på om han kan holde seg litt unna til du er sikkrere.

*Egen Erfaring*

Lenke til kommentar
Hvorfor så stresset? Hvis du liker den jenta si det til henne? se hva hun svarer, hvis hun liker deg tilbake så regner jeg med at hun ikke går til sengs med noen andre. Hvis du er ute etter noe mer så er det bare å si det. Si det før det er for sent vær så snill! hehe, har erfaring med sånt. Likte en gutt viste ikke at han likte meg tilbake etter 3 mnd glemmer jeg gutten finner meg noen andre, gutten tar kontakt sier at han liker meg og jeg sitter igjen med noen andre. KOMUNIKASJONSVIKT :p ! hehe.

Som regel funker det svært dårlig. Man sier det ikke, man viser det. Burde snart legges opp som sticky-tråd :p

Lenke til kommentar
Hvordan vise det på den tiden jeg er der?

Jeg anbefaler å gå bort til henne mens dere er der, snakk med henne, sitt nærme.

Flørte litt, ikke la henne være for lenge alene med mindre hun viser att hun vil være alene.

Var iallefall slik jeg fikk god kontakt med jenta jeg er med nå.

Lenke til kommentar

Det er en gylden regel som sier at handling sier tusen ganger mer enn ord, så jeg vil anbefale deg å ikke si det til henne, men heller gripe sjangsen og vise henne at du liker henne.

Hva tror du har størst tiltrekningskraft? At ei jente opplever en som kommer og tar henne med storm, eller at en kommer og forteller henne hvor mye han skulle tatt henne med storm? ;)

Bruk øyekontakt, berøring og morsom flørting for alt det er verdt. MYE kan sies ved hjelp av øyekontakt og et smil. Hold øyekontakten lenger enn du ville gjort med en kamerat. Legg ved et lekent smil og du har en av de kraftigste tiltrekningsmetodene du noen gang vil få.

Det viktigste er at du tør å flørte med henne. Det er der de fleste mister jenta, ved at de ikke tør å flørte og bruker for lang tid.

Tør å ta sjangsen, og ikke minst ha det morro på veien, så skal du se at hun gir tilbakemeldinger hvis hun er intressert.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Det er kun du som kan avgjøre om du driter deg ut eller ikke.. Hvis du får et avslag, og du reagerer med at det er flaut og driti ut, så er det akkurat det det er. Hvis du der i mot reagerer med et smil og viser at det er ikke er så big deal, og ikke minst viser at du turte å ta sjangsen, så vil du komme ut av det med hevet hode.

Sist gang jeg sjekket, så er det ikke noe annet enn et kompliment å bli sjekket opp, og ser ingen grunn til at du skal bli driti ut av det..

Lenke til kommentar

Det er forresten ingen garanti for at dama kommer til å ende opp i senga med fyren (ingen som tenker på det..?)

Men som Smurstafa sier, flørt. Vis din interesse, men unngå og være tydelig cockblocker hvis den andre fyren prøver seg mens du er og henter ny øl ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...