Louigi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Nå har jeg hatt fw 3.0 (7a341) en stund, så har lyst til å oppdatere til nyere fw. Men hva er nyeste fw som funker å jailbreake? Har sjekka litt rundt, og funnet ut at man må bruke blackrain(?) for de nyeste oppdateringene. Noen som kan si hvordan jeg gjør dette? Fint om det kommer linker til de ipswene som man eventuelt må ha også har iPhone 3G 8gb Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg brukte Blackrain og har nyeste fw. Her er en guide: http://www.readwriteweb.com/archives/how_t...irmware_312.php Husk at dette skjer på eget ansvar. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg brukte Blackrain og har nyeste fw. Her er en guide: http://www.readwriteweb.com/archives/how_t...irmware_312.php Husk at dette skjer på eget ansvar. Takk men hva kan skje om noe går feil? Er vel bare å gjenoprette i iTunes? Edit: Har også hørt mye dritt om blackrain... Fant en del sider som sa at pwnagetool også kunne virke, men gidder ikke å lese gjennom alle de sidene hvis noen her har en grei how to på det... Edit2: tror du denne virker? Edit3: Ser nå at den bare er for mac... Så må nok bruke blackrain... Men får man unlocka med den? Trodde ikke jeg behøvde å unlocke når jeg juilbreaka min første gangen, men måtte visst det... funker ultrasnow i blackrain? Endret 19. januar 2010 av Louigi Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg brukte Blackrain og har nyeste fw. Her er en guide: http://www.readwriteweb.com/archives/how_t...irmware_312.php Husk at dette skjer på eget ansvar. Takk men hva kan skje om noe går feil? Er vel bare å gjenoprette i iTunes? Edit: Har også hørt mye dritt om blackrain... Fant en del sider som sa at pwnagetool også kunne virke, men gidder ikke å lese gjennom alle de sidene hvis noen her har en grei how to på det... Edit2: tror du denne virker? Edit3: Ser nå at den bare er for mac... Så må nok bruke blackrain... Men får man unlocka med den? Trodde ikke jeg behøvde å unlocke når jeg juilbreaka min første gangen, men måtte visst det... funker ultrasnow i blackrain? blackrain funker meget bra. kan hende at den henger seg opp, men da er det bare å restore telefonen inne i itunes og gjenta prosessen. blackrain legger ikke inn cydia etc for deg. Den legger igjen et program som heter blackrain inne på springboard i iphone. du åpner bare det programmet, marker cydia, rock(valgfritt) og blacksnow, som er unlocken. last så disse ned, og vips! så har du fått deg en unlocka jailbroken iphone. håper jeg var til hjelp. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg brukte customsnow, og det virka bra bare la inn custom ipsw Men jeg hadde spotify, facebook og sånn fra appstore før jeg jailbreaka sist, og de synca jeg med itunes før jeg jailbreaka. Så la de seg inn etter at jeg hadde jailbreaka, og da vil de ikke starte. Har prøvd å slette de og laste ned på nytt, men de virker fortsatt ikke. Prøvde å installere facebook med installous, og da virka den, men det var en gammel versjon. Noen som har samme problem eller en løsning? Tror jeg skal jailbreake på nytt i kveld, men da skal jeg ikke ta vare på noen apps, og heller laste de ned på nytt og se om det virker da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå